25. travnja - Dan DNK

Na današnji dan, 25. travnja 1953. godine znanstvenici James Watson, Francis Crick, Maurice Wilkins i Rosalind Franklin objavili su u stručnom časopisu Nature objašnjenje strukture DNK. Zbog toga se upravo na taj datum obilježava Međunarodni dan DNK.

DNK je osnovna molekula na kojoj se temelji nasljeđivanje i odgovorna je za prenošenje nasljednog materijala i osobina. U ljudi, te osobine mogu ići od boje kose do sklonosti prema nekim bolestima.

Za vrijeme diobe stanice, DNK se replicira i prenosi se potomcima putem reprodukcije. DNK svake osobe, njihov genom, naslijeđen je od oba roditelja.

U cijelom se svijetu Dan DNK obilježava kao podsjetnik na sve mogućnosti, otkrivene i još neotkrivene, koje nam genetika obećava.

| 25. 4. 2017. u 10:02 sati | RSS | print | pošalji link |

Bolesti i poremećaji živčanog sustava

Donosimo rad Marka Majnolovića, učenika 3.a razreda Gimnazije Vukovar. Marko je izradio PowerPoint prezentaciju o bolestima i poremećajima živčanog sustava. Prezentacija može poslužiti u nastavi biologije i na satu razrednika...

Kognitivne pristranosti

Prepoznati vrste kognitivnih pristranosti (predrasuda).

585. prije Krista - na današnji dan kod rijeke Halys (danas...