preskoči na sadržaj
| 6. 1. 2016. u 21:50 sati | pošalji link
Vijesti iz škola

Sve osnovne i srednje škole Republike Hrvatske pozvane su na sudjelovanje u stvaranju ove rubrike. Saznajte više...

Ukoliko želite predložiti vijest ispunite formular 'Podaci o autoru vijesti' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu) te unesite prijedlog vijesti. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje.

    

Osnovna škola Molve u novome Erasmus+ projektu

Novi Erasmus+ projekt u  Osnovnoj školi Molve nosi naziv R.A.I.N.B.O.W. - Reading Awakens Imagination, Nourishes Brain, Opens Worlds – u prijevodu Čitanje budi imaginaciju, hrani um, otvara svjetove.

 


Glavne značajke projekta

Ovaj je projekt naš način naglašavanja važnosti čitanja danas, ne samo kao sredstva osobnog razvoja ili razonode, nego i kao način promoviranja prioriteta i vrijednosti koje se odnose na širu europsku zajednicu u kojoj živimo i radimo. Projekt je osmišljen od strane učitelja koji dolaze iz Španjolske, Hrvatske, Finske, Njemačke, Grčke i Poljske. Učitelji navedenih zemalja postali su novi partneri Osnovne škole Molve. Koordinator dolazi iz Španjolske, na čijoj je nacionalnoj listi Erasmus+ projekata R.A.I.N.B.O.W. osvojio 11. mjesto od ukupno 410 prijavljenih.

Projekt će trajati dvije godine, počevši s 1. rujnom 2018. godine, uz koordinatoricu učiteljicu engleskog jezika Mirjanu Kelemin i potporu svih djelatnika škole i lokalne zajednice. Upravo je Osnovna škola Molve prvi domaćin svim partnerima, i to već u prosincu.

Istaknute potrebe u školama partnerima u skladu su s tri glavne osi predefinirane za
Erasmus + projekte:

  1. unaprijediti vještine čitanja i zanimanje za čitanje, promicati stjecanje vještina i sposobnosti za sve uključene sudionike.
  2. promicati socijalnu uključenost, toleranciju i razumijevanje među kulturama, usredotočujući se na društvenu i obrazovnu vrijednost europske kulturne baštine. Suočiti se s ksenofobičnim stavovima, stvoriti mreže suradnje i ojačati europski duh.
  3.  podijeliti najbolju praksu i metode u poučavanju i učenju, poboljšati jezik i ICT vještine, razmjenjivati ​​inovativne aktivnosti i metode te promicati profesionalni razvoj nastavnika.

Protagonisti u projektu su učenici od 10 do 14 godina, od kojih će se odabrati sudionici mobilnosti; njihova će zadaća biti prisustvovati mobilnosti i biti domaćin svojim vršnjacima iz drugih zemalja. Projekt će uključivati ​​i učenike koji se suočavaju različite preprekama u životu (ekonomskim, socijalnim, zdravstvenim, obrazovnim). Svi će učitelji podržavati projektne aktivnosti, od kojih neki izravno, a neki indirektno kroz uključivanje tema projekta u nastavne planove i programe pojedinog razreda.

Utjecaj

Projekt „Rainbow“ će raspršiti svoj utjecaj u različitim smjerovima. Na učenike će ostaviti značajan trag u nastavku njihova obrazovanja i osobnoga rasta: osnažit će vještine komuniciranja na engleskom jeziku, pružit će im uvid u druge kulture i običaje kao i u različitost školstva u stranim zemljama te ih poučiti različitim metodama čitanja. Učenicima i njihovim obiteljima projekt će otvoriti vidike prema ljudima u drugim zemljama EU s obzirom na socijalne, međukulturne i druge razlike, s posebnim naglaskom na upoznavanje kulturnih obilježja zemalja partnera u godini posvećenoj europskoj kulturnoj baštini. Učitelji će razvijati svoje profesionalne i osobne vještine potrebne za napredak u suvremenom društvu: surađujući s drugim školama upoznat će različite obrazovne politike i prakse, poboljšat će svoje IKT vještine, moći primjenjivati novonaučene metode rada, dogovarati job shadowing i nove projekte, pomagati u implementaciji europske dimenzije u razvojni plan svojih škola i drugo.

Provođenje projekta će značajno utjecati i na drugo školsko osoblje koje će moći kvalitetnije upravljati projektnim zadacima (ravnatelj, računovođa, pedagog) te ostvarivati konstantnu suradnju s lokalnom zajednicom kojoj ovaj projekt nosi promociju i povezivanje važnih stupova društva: škola-roditelji- lokalna zajednica-europske institucije.

Rezultati

Rezultati će biti trajan trag projektnih aktivnosti. Nastajat će postupno, prema planiranim modulima, a koristit će se tijekom projekta, ali i nakon njegova završetka. Spomenimo neke: eTwinning projekt, e-book, web stranica projekta, razlikovni rječnik, organiziran čitateljski klub, živa knjižnica i drugo. Međutim, važni su i indirektni rezultati projekta koji će se očitovati na osobnoj razini svakog sudionika. Takvi se rezultati odnose na osobni rast i razvoj vještina, sposobnosti, stavova i vrijednosti koje će sudionici stjecati tijekom provođenja projekta. Uvažavanje i socijalna inkluzija su neke od vrijednosti koje posebno želimo poticati i njegovati. S obzirom na jednu od glavnih tema projekta – čitanje – nadamo se da će jedan od važnijih rezultata projekta biti veći broj čitatelja u školskim i gradskim knjižnicama, koji će sve više čitati iz znatiželje i užitka, a ne samo iz potrebe. Naglašavamo da Hrvatska kao zemlja partner u ovome projektu ima poseban interes radi nedavno usvojene Strategije za poticanje čitanja čije geslo glasi: „Čitajmo da ne ostanemo bez riječi!“

Dugoročna korist

Osnovna škola Molve ovim projektom potvrđuje svoju viziju nastavljanja internacionalizacije škole – nove EU  projekte i projektne aktivnosti koje donose vrlo važne veze u domovini i inozemstvu. Nakon uspješno završenih dvaju projekata (Comenius i Erasmus+ KA1), uključenost učenika u najnoviji projekt osigurat će im nova iskustva i kompetencije važne za nastavak školovanja te će ih  moći primjenjivati na budućim projektima u novim školama koje će pohađati.
Očekujemo pozitivnu popularizaciju čitanja koje će postati IN. S obzirom da će na svakoj mobilnosti učenici upoznati jednog književnika, nadamo se da će u budućnosti posezati za novim knjigama tih autora i pridružiti se čitateljskim klubovima.

Nastava će biti osuvremenjena novim metodama rada, učitelji će biti potaknuti na nastavak razvijanja komunikacijiskih i IKT  vještina, a rezultati projekta bit će promovirani na važnim stranicama poput School Education Gatewaja, eTwinninga i službenih stranica nacionalnih portala za škole. Osigurat će se održivost projekta i njegovih ostvarenih ciljeva.


Marija Halaček, prof.

 

Priloženi dokumenti:
LOGOTIP_ERASMUS.jpg (135.01 KB)
| 4. 9. 2018. u 17:05 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Animacija Pravila za rad na siguran način pri strojnoj obradi

Industrijska strojarska škola iz Zagreba strukovna je škola i učenje je temeljeno na radu pa je kultura sigurnosti iznimno važna. Između ostalih aktivnosti vezanih za kulturu sigurnosti i zaštite zdravlja...

Nastavni materijali

Kako učiti?

Savjeti o tome kako učiti i literatura za daljnje čitanje.

Audio&video

Vodič za moderna vremena

Emisija koja govori o fenomenima modernog života, ekonomiji i tehnologiji. U njoj možete saznati što su to krvavi dijamanti, kako se obraniti od kompjutorskih...

1874. - na svečanom otvorenju Sveučilišta, ban Ivan Mažuranić...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr