preskoči na sadržaj
| 24. 4. 2019. u 12:10 sati | pošalji link
Vijesti iz škola

Sve osnovne i srednje škole Republike Hrvatske pozvane su na sudjelovanje u stvaranju ove rubrike. Saznajte više...

Ukoliko želite predložiti vijest ispunite formular 'Podaci o autoru vijesti' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu) te unesite prijedlog vijesti. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje. Vijest će biti odobrena i objavljena u roku od dva radna dana.

    

Erasmus+ iskustvo: Učenici Poljoprivredno-prehrambene škole Požega u Portugalu

Učenici i nastavnici Poljoprivredno-prehrambene škole Požega boravili su u studenom i prosincu 2019. godine u Bragi, gradu u sjevernom Portugalu, te tako realizirali jednu od dviju mobilnosti Erasmus+ projekta Mobilnost u poljoprivredi, prehrani i agroturizmu.


Učenici u zanimanju prehrambeni tehničar Valentina Podnar, Irena Skretić, Klara Rakonić, Barbara Barić, Ivana Arić, Barbara Jelić, Adriana Tadić te učenici u zanimanju pekar Mihajel Volaš, Alen Dragić, Josipa Kelemović, Iva Miličević, Josipa Nemešković, Gabrijela Valter i Vanesa Mudri su u pratnji nastavnica Tonke Šarić i Barbare Krpota sretno doputovali u Bragu 23. studenog 2019. godine te tako započeli dvotjednu mobilnost.

Tijekom mobilnosti učenici su bili raspoređeni u šest različitih tvrtki. Stručnu praksu odrađivali su u pekarama, sirani, pivovari te pogonu za proizvodnju čokolade i likera. Zahvaljujući Erasmus+ programu koji je usmjeren jačanju znanja i vještina, učenici su proveli 10 radnih dana u portugalskim tvrtkama gdje su učili o proizvodnji i finalizaciji posebnih vrsta čokolade, proizvodnji piva od fermentacije, njege i finalizacije, proizvodnji sira te proizvodnji pekarskih i slastičarskih proizvoda. Učenici su radili pet dana tjedno, od ponedjeljka do petka, osam sati dnevno. Kompetencije koje su stekli u ovom razdoblju povećale su njihovo samopouzdanje i preusmjerile znanje u inozemna poslovna okruženja.

Učenici  su imali priliku primijeniti stečena znanja na konkretnim aktivnostima u stvarnom kontekstu, uključujući upoznavanje s modernim trendovima u području pekarstva, pivarstva, mljekarstva i konditorstva. Osobito je bilo zanimljivo pratiti i sudjelovati u tehnologijama i inovacijama koje predstavljaju spoj klasičnog i modernog, što tehnologiju, odnosno proizvod, čini jedinstvenom i poželjnom svakom potrošaču. Uspjeh tvrtke u kojoj su učenici odrađivali stručnu praksu mjeri se u njezinoj usluzi posvećenoj ugostiteljstvu, savršenoj gastronomskoj raskoši kolača, kruhova, čokoladnih proizvoda, sireva i piva, savršene simbioze tradicionalnog i modernog.

Radeći  kao dio multidisciplinarnog tima, podržavajući i prateći rad drugih stručnjaka, učenici su analizirali i razvijali nove proizvode, proizvode za specifične skupine potrošača te nutritivno i vizualno obogaćene proizvode. Sudjelovali su u sustavu kontrole i nadzora proizvodnje od sirovine do konačnog proizvoda što je osobito povećalo strukovne kompetencije prehrambenih tehničara zbog nedostatka stručne prakse u navedenom zanimanju. Strukovne kompetencije pekara osobito su značajne u pogledu razvoja vještina vizualnog dojma proizvoda, ali i u stvaranju dodane vrijednosti tradicionalnom proizvodu, primjeni različitih tehnika te nadzoru proizvodnje, kroz kontrolu, od sirovina do konačnog proizvoda, učeći kroz različite metodologije rada i ideje. Razvijanje radnih navika, poduzetničkog duha i osjećaja profesionalne odgovornosti uz razvoj strukovnih vještina su prvi korak samoaktualizacije za  buduće poduzetničke pothvate ovih učenika.

Osim rada u tvrtkama, bilo je mjesta i za upoznavanje portugalskog načina života. Za sudionike je pripremljen program s kulturološkim aktivnostima te su učenici i nastavnice posjetili prekrasne povijesne gradove i znamenitosti Portugala: Bragu, Lisabon, Fatimu, Vianu do Castelo, Guimarães i Porto.

Učenici su proširili osobne vidike, unaprijedili stručna znanja i vještine te primijenili naučeno u školi u stvarnim poslovnim situacijama. Zadovoljni su naučenim i novim iskustvom te upravo njihovo zadovoljstvo sugerira da je projekt mobilnosti bio vrlo uspješan!

| 18. 12. 2019. u 16:51 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle

Učenički radovi

Voda

Učenica Alisa Bureković iz Osnovne škole Fran Franković Drenova u Rijeci napisala je pjesmu na temu "Voda" i izradila je na temu proljeća plastelin na pvc tanjuru.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

Putnici kroz vrijeme

Putnici kroz vrijeme: Od antike do barbike, od traktora do motike, nekad davno, davnije, što je bilo ranije? Prošlost su naše teme - Putnici kroz vrijeme,...

1453. - na današnji je dan Sultan Mehmed II. započeo opsadu...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr