preskoči na sadržaj
| 17. 6. 2020. u 11:31 sati | pošalji link
Vijesti iz škola

Sve osnovne i srednje škole Republike Hrvatske pozvane su na sudjelovanje u stvaranju ove rubrike. Saznajte više...

Ukoliko želite predložiti vijest ispunite formular 'Podaci o autoru vijesti' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu) te unesite prijedlog vijesti. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje.

 

Vijest će biti odobrena i objavljena u roku od 4 radna dana.

    

Čitanje s razumijevanjem kao izazov drnjanskim učenicima

Sredinom ožujka 2020. u Osnovnoj školi Fran Koncelak Drnje uspješno je završen eTwinning projekt Greg's life in my life. Glavni cilj ovog projekta bio je potaknuti učenike od 5. do 7. razreda na čitanje s razumijevanjem, a naziv je osmišljen prema knjizi Jeffa Kinneyja "Gregov dnevnik: Kronike Grega Heffleyja". Sudionici projekta su se međusobno upoznali snimivši video, a partnerske škole u ovom projektu bile su Osnovna škola Koprivnički Ivanec i estonska škola Tartu Raatuse Kool.


Čitajući knjigu "Gregov dnevnik: Kronike Grega Heffleyja" učenici su prepoznali probleme i emocije s kojima se glavni lik suočava, a povezivanje s glavnim likom dovelo ih je do prepoznavanja sličnih poteškoća u svakodnevnom životu. U Drnju je s učenicima radionice o prepoznavanju i suočavanju s emocijama provela socijalna pedagoginja Renata Tišler, a šk. knjižničarka Stjepana Kadić ih je testirala na početku i na kraju projekta. Prema očekivanjima, učenici su pokazali napredak u prepoznavanju emocija u tekstu. Kao rezultat ovih radionica nastala je brošura o emocijama, koja je napisana na hrvatskom, engleskom i estonskom jeziku.

Radionicu i testiranja čitanja s razumijevanjem, kao jednim od glavnih preduvjeta za razumijevanje književnih djela, ali i stjecanje ostalih znanja, vodila je učiteljica Elena Belec. Naime, čak ni učenici koji postižu najbolje rezultate u školi nemaju dovoljno razvijeno čitanje s razumijevanjem, ni manjih ulomaka iz knjige. Rezultati testiranja uključenih učenika pokazali su da u prvom čitanju teksta nitko nije u potpunosti odgovorio na postavljena pitanja vezana uz razumijevanje pročitanog teksta. Nakon radionice čitanja, uočen je manji napredak kod većine, no samo je jedna učenica točno odgovorila na sva postavljena pitanja. Temeljem toga, zaključeno je da postoji velika potreba rada na čitanju s razumijevanjem, jer su te vještine temelj za učenje svih predmeta u školi.

Učenici Alisa Kovačić, Dorian Čižmešija, Josipa Lukunić, Vanesa Palaš, Ema Eršeg, Lea Vrhoci, Izabela Lugarov i Maja Kolar Gregovu priču su oživjeli izrađujući strip u Pixtonu. Kako ističu, uz pomoć učiteljice Martine Hrastić Farkaš uspjeli su na zanimljiv način prikazati dijelove Gregovog dnevnika te su na zabavan način naučili nešto novo.

Tijekom projekta učenici su s učiteljicom Anom Tustonjić-Dombaj dio knjige čitali naglas, a pri završetku gledali film Gregov dnevnik (Diary of s Wimpy Kid), koji su oduševljeno preporučili svojim vršnjacima. Nakon filma je provedena evaluacija, koja je pokazala da su hrvatski učenici projekt ocijenili visokom prosječnom ocjenom 4.95 (1-5).

Zahvaljujući pozitivnim povratnim informacijama, „Gregov tim“ planira novi projekt o promicanju čitanja i važnosti čitanja s razumijevanjem u koji će uključiti veći broj učenika i učitelja.

 

     

 

                                             

| 15. 4. 2020. u 12:30 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

Povijest četvrtkom

Emisija o povijesti Tko je i  kada nešto otkrio i tko je i kada ta otkrića ukrao? Kako nastaju i kako nestaju civilizacije? Što više pokreće ljude:...

589. pr. Kr. - Babilon osvaja Kir Veliki, kralj Perzijskog carstva, pod...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr