Uz obvezno poučavanje standardnog hrvatskoga jezika treba poticati stvaralačko poučavanje učenika na materinskom jeziku i razvijati pozitivan odnos mladih generacija prema važnosti očuvanja zavičajnih govora koji čine naš jezik posebnim. U normiranju standardnoga hrvatskoga jezika potrebno je u većoj mjeri uzimati jezičnu praksu i jezični osjećaj, zaključne su poruke VI. simpozija učitelja i nastavnika hrvatskoga jezika.
Gdje je granica između nestandardnoga i standardnoga hrvatskog jezika, kakav je to jezik adolescenata i što se događa kada sleng postane standardni govor, kakva je uloga žargonizama i dijalekata te kako se nestandardni jezični elementi upotrebljavaju i mogu upotrebljavati u publicistici i dramskoj umjetnosti, samo su neka od pitanja na koja se pokušalo odgovoriti na VI. simpoziju učitelja i nastavnika hrvatskog jezika koji je od 6. do 8. studenoga 2014. održan u Puli.
Zaključci VI. simpozija učitelja i nastavnika hrvatskoga jezika:
Kompletan izvješatj sa simpozija pročitajte na internetskim stranicama Agencije za odgoj i obrazovanje.