preskoči na sadržaj

OECD objavio izvještaj „Inovacija obrazovanja i obrazovanje za inovacije“

Izvještaj „Inoviranje obrazovanja i obrazovanje za inovacije: snaga digitalnih tehnologija i vještina“ nedavno je objavljen od strane OECD-a (Organizacije za ekonomsku suradnju i razvoj). Njegova Inovacijska strategija poziva sve sektore ekonomije i društvo na inovaciju kako bi se poboljšala produktivnost, rast i dobrobit. 


Obrazovni sustavi od kritičke su važnosti za inovaciju razvojem vještina koje njeguju nove ideje i tehnologije. Međutim, dok su digitalne tehnologije duboko izmijenile način na koji se radi, komunicira i zabavlja, svijet obrazovanja i učenja još nije prošao isti proces inovacije pod utjecajem razvoja novih tehnologija.
 
Ovaj je izvještaj poslužio kao uvodni dokument za drugu Globalnu konferenciju obrazovnog sektora koja se održala 26. i 27. rujna 2016. godine. Na konferenciji se raspravljalo o dostupnim dokazima o inovaciji u obrazovanju, utjecaju digitalnih tehnologija na procese učenja i podučavanja, ulogu digitalnih vještina i ulogu obrazovnog sektora u procesu inovacije. U izvještaju se smatra kako su potrebne bolje politike koje uključuju sve dionike kako bi se promicale inovacije u obrazovanju.
 
Izvještaj se na engleskom jeziku može besplatno preuzeti putem poveznice.

 

Vijest je prenesena s mrežnih stranica Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih.

| 26. 1. 2017. u 10:42 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle

Učenički radovi

Salzburg

Donosimo vam prezentaciju Petre Maravić, učenice 7. razreda Osnovne škole Ivana Brlić-Mažuranić, PŠ Drežnica o austrijskom gradu Salzburgu. Prezentacija je napravljena na satu...

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

1608. - Matija II. Habsburški okrunjen za hrvatsko-ugarskog...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr