preskoči na sadržaj

Održan Državni stručni skup za učitelje i nastavnike hrvatskoga jezika

Državni stručni skup za učitelje i nastavnike hrvatskoga jezika održan je u Topuskom od 2. do 4. srpnja na temu Kompetencijski pristup nastavi hrvatskoga jezika.


Osnovni zaključci sa skupa navedeni su u nastavku:

  1. Postojeći nastavni programi ne omogućuju poticanje i razvoj čitalačke pismenosti.
  2. Učitelji/nastavnici, uz sumativno, trebaju provoditi i formativno vrjednovanje radi snažne povratne informacije koju ono ima za učenika i učitelja/nastavnika.
  3. Hrvatski će obrazovni sustav najavljenim reformama uvoditi kriterijsko vrjednovanje temeljeno na odgojno-obrazovnim ishodima i standardima.
  4. Taksonomije odgojno-obrazovnih ishoda služe tomu da se nastava usmjeri na učenike.
  5. U školskom vrjednovanju i ocjenjivanju kompetencija učenika učitelji/nastavnici trebaju sastavljati ispite znanja prema odgojno-obrazovnim ishodima koje su poučavali.
  6. Neknjiževne tekstove treba birati prema odgojno-obrazovnim ishodima.
  7. Govorenje se odvija u međudjelovanju s drugim jezičnim djelatnostima - slušanjem, čitanjem i pisanjem.
  8. Metode i metodičke postupke učitelj/nastavnik odabire prema odgojno-obrazovnim ishodima.
  9. Naglasci se dadu poučavati i to primjenom jednostavnih pravila.
  10. Od svih se naglasnih ostvaraja jedino hiperkorekcija prepoznaje kao pogrješka.
  11. Govorne se vrjednote pojedinca mogu poboljšati dramskim postupcima.
| 15. 7. 2014. u 11:43 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Salzburg

Donosimo vam prezentaciju Petre Maravić, učenice 7. razreda Osnovne škole Ivana Brlić-Mažuranić, PŠ Drežnica o austrijskom gradu Salzburgu. Prezentacija je napravljena na satu...

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

Putnici kroz vrijeme

Putnici kroz vrijeme: Od antike do barbike, od traktora do motike, nekad davno, davnije, što je bilo ranije? Prošlost su naše teme - Putnici kroz vrijeme,...

1887. -prva od četiri irske 'krvave nedjelje' odigrala se na...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr