U sklopu tematske jedinice Prehrambeni stilovi (Zdravstveni odgoj) koja je sastavni dio programa na Satu razrednika za 1. razred srednje škole, implementirali smo (Gimnazija Vukovar) segmente scenarija Protein je in i u potpunosti je opravdana navedena korelacija i interdisciplinarnost: Osobni i socijalni razvoj, zdravlje, sigurnost i zaštita okoliša i uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije, a provodeći navedene aktivnosti ostvarili smo sljedeće ishode: naučili smo razlikovati nutritivno bogatu hranu od hrane s praznim kalorijama (C) i izraditi jelovnik prema specifičnim potrebama pojedinca (C).
Posebno interesantno je bilo u fazi korištenja demo verzije računalnog programa: Program Prehrane 5.0 kojeg smo koristili za izradu raznovrsnih i uravnoteženih jelovnika i plana tjelesne aktivnosti. S obzirom da se u informatici bavimo programiranjem, na ovu temu smo u sklopu tematske cjeline Struktura programa u Pythonu i izradili program koji nam je na osnovu unosa tjelesne težine i kvadrata visine osobe, izračunavao BMI (Indeks tjelesne mase -Body Mass Index) i ispisivao poruku o procjeni uhranjenosti. Scenarij svakako potiče aktivnost učenika na satu, promišljanje o temi te na samostalno nadograđivanje znanja. Ono što ističem kao jednu od najpozitivnijih strana scenarija je što čini vidljivom mogućnost primjene usvojenih znanja u stvarnom svijetu.