U sklopu tematske jedinice Prehrambeni stilovi (Zdravstveni odgoj) koja je sastavni dio programa na Satu razrednika za 1. razred srednje škole, implementirali smo (Gimnazija Vukovar) segmente scenarija Protein je in i u potpunosti je opravdana navedena korelacija i interdisciplinarnost: Osobni i socijalni razvoj, zdravlje, sigurnost i zaštita okoliša i uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije, a provodeći navedene aktivnosti ostvarili smo sljedeće ishode: naučili smo razlikovati nutritivno bogatu hranu od hrane s praznim kalorijama (C) i izraditi jelovnik prema specifičnim potrebama pojedinca (C).
Suvremeni je učitelj u kontinuiranoj potrazi za dodatnim kreativnim obrazovnim materijalima kako bi podigao kvalitetu svoje nastave i približio je suvremenim tokovima.
Kao odgovor na potrebe suvremenog učitelja nastali su e-Škole scenariji poučavanja koji jednostavnim i kratkim, ali jezgrovitim opisima nastavnih aktivnosti učiteljima matematike, fizike, kemije i biologije u 7. i 8. razredu osnovne škole i 1. i 2. razredu srednje škole pružaju niz ideja u planiranju i pripremi nastave uz primjenu tehnologije (digitalnih sadržaja i alata) i suvremenih metoda poučavanja koje učenika stavljaju u fokus. Učitelj kao kreator i kreativac svoje vlastite nastave ove jednostavne i kratke prijedloge aktivnosti može prilagoditi svojim potrebama, potrebama svojih učenika i tehničkim mogućnostima prostora u kojem održava nastavu.
Primjenom scenarija poučavanja mijenja se tradicionalna uloga učitelja i učenika u nastavnom procesu. Učenik postaje aktivan sudionik nastavnog procesa koji samostalno istražuje, rješava probleme, kritički promišlja i samostalno dolazi do zaključaka i razvija nove vještine.
Scenariji poučavanja osmišljeni su tako da motiviraju učenike, da im nastavne sadržaje približe na njima blizak način i da povezuju sadržaj nastavnoga predmeta sa situacijama iz svakodnevnog života.
Kako bi učenici svoja znanja, vještine i stavove razvijene u školi mogli primjenjivati u svojem životnom okruženju, u suvremenoj se nastavi integriraju nastavni sadržaji različitih predmeta, a u scenarijima je to naglašeno korelacijom s drugim nastavnim predmetima i te su aktivnosti osmišljene na takav način da naglašavaju i potiču tu povezanost.