preskoči na sadržaj


5. 9. 2017.

Sanja Pavlović Šijanović

U sklopu tematske jedinice Prehrambeni stilovi (Zdravstveni odgoj) koja je sastavni dio programa na Satu razrednika za 1. razred srednje škole, implementirali smo (Gimnazija Vukovar) segmente scenarija Protein je in i u potpunosti je opravdana navedena korelacija i interdisciplinarnost: Osobni i socijalni razvoj, zdravlje, sigurnost i zaštita okoliša i uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije, a provodeći navedene aktivnosti ostvarili smo sljedeće ishode: naučili smo razlikovati nutritivno bogatu hranu od hrane s praznim kalorijama (C) i izraditi jelovnik prema specifičnim potrebama pojedinca (C). 

Što su e-Škole scenariji poučavanja?

Suvremeni je učitelj u kontinuiranoj potrazi za dodatnim kreativnim obrazovnim materijalima kako bi  podigao kvalitetu svoje nastave i približio je suvremenim tokovima. 


Kao odgovor na potrebe suvremenog učitelja nastali su e-Škole scenariji poučavanja koji jednostavnim i kratkim, ali jezgrovitim opisima nastavnih aktivnosti učiteljima matematike, fizike, kemije i biologije u 7. i 8. razredu osnovne škole i 1. i 2. razredu srednje škole pružaju niz ideja u planiranju i pripremi nastave uz primjenu tehnologije (digitalnih sadržaja i alata) i suvremenih metoda poučavanja koje učenika stavljaju u fokus. Učitelj kao kreator i kreativac svoje vlastite nastave ove jednostavne i kratke prijedloge aktivnosti može prilagoditi svojim potrebama, potrebama svojih učenika i tehničkim mogućnostima prostora u kojem održava nastavu.  

Primjenom scenarija poučavanja mijenja se tradicionalna uloga učitelja i učenika u nastavnom procesu. Učenik postaje aktivan sudionik nastavnog procesa koji samostalno istražuje, rješava probleme, kritički promišlja i samostalno dolazi do zaključaka i razvija nove vještine.

Scenariji poučavanja osmišljeni su tako da motiviraju učenike, da im nastavne sadržaje približe na njima blizak način i da povezuju sadržaj nastavnoga predmeta sa situacijama iz svakodnevnog života.

Kako bi učenici svoja znanja, vještine i stavove razvijene u školi mogli primjenjivati u svojem životnom okruženju, u suvremenoj se nastavi integriraju nastavni sadržaji različitih predmeta, a u scenarijima je to naglašeno korelacijom s drugim nastavnim predmetima i te su aktivnosti osmišljene na takav način da naglašavaju i potiču tu povezanost.

| 7. 9. 2017. u 11:00 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Salzburg

Donosimo vam prezentaciju Petre Maravić, učenice 7. razreda Osnovne škole Ivana Brlić-Mažuranić, PŠ Drežnica o austrijskom gradu Salzburgu. Prezentacija je napravljena na satu...

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

Putnici kroz vrijeme

Putnici kroz vrijeme: Od antike do barbike, od traktora do motike, nekad davno, davnije, što je bilo ranije? Prošlost su naše teme - Putnici kroz vrijeme,...

1887. -prva od četiri irske 'krvave nedjelje' odigrala se na...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr