preskoči na sadržaj

Konzumacija brze hrane i školski uspjeh djece

Brojna istraživanja su pokazala da se djeca koja redovito konzumiraju brzu hranu, češće bore s pretilosti u ranoj dobi te brojnim zdravstvenim problemima u kasnijem životu. No prema novom istraživanju, brza hrana negativno utječe i na školski uspjeh djece. 


U istraživanju je sudjelovalo 11 740 osnovnoškolaca kojima su u petom razredu ispitane prehrambene navike te je primijećeno da samo 29 % njih tijekom tjedna prije ispitivanja nije konzumiralo brzu hranu. 51 % ispitanika izjavilo je da je tijekom prethodnog tjedna brzu hranu jelo jednom do tri puta, a čak 20 % barem četiri puta.

Ispitanici su još prošli i testove znanja i čitanja, koji su bili ponovljeni i tri godine kasnije – kada su bili u osmom razredu.

Rezultati su pokazali da su djeca koja su u petom razredu brzu hranu konzumirala najmanje četiri puta tjedno, u osmom razredu imala 20 % niži rezultat testova znanja i čitanja, u usporedbi s onima koji brzu hranu nisu jeli. Osnovnoškolci koji su brzu hranu jeli jednom do tri puta tjedno, niži rezultat su pokazali jedino u testu iz matematike.

Ova povezanost učestale konzumacije brze hrane i slabijeg školskog uspjeha ostala je čvrsta čak i kada su u obzir uzeti mnogi eventualni ometajući čimbenici, poput obiteljskog socioekonomskog statusa i vremena provedenog pred TV-ekranima.

 

Izvor: Vitamni.hr

Izvor fotografije: Freedigitalphotos.net (autor: Mister GC)

| 16. 1. 2015. u 15:17 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Salzburg

Donosimo vam prezentaciju Petre Maravić, učenice 7. razreda Osnovne škole Ivana Brlić-Mažuranić, PŠ Drežnica o austrijskom gradu Salzburgu. Prezentacija je napravljena na satu...

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

1811. - rođen Franz Liszt, austrijski skladatelj mađarskog porijekla....

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr