Imam problema sa slanjem elektroničke pošte preko poslužitelja smtp.skole.hr. Uključio sam autentikaciju za slanje elektroničke pošte, upišem korisničko ime (username) i lozinku (password), ali uporno mi mail klijent prikazuje prozor u kojem traži ponovno upisivanje korisničkog imena i lozinke. Zašto?
Ukoliko je Vaš korisnički račun u kategoriji administratora u sustavu HUSOŠ (AI – administrator imenika ili AR – administrator resursa ili AS – administrator škole), za slanje elektroničke pošte preko poslužitelja smtp.skole.hr potrebno je koristiti TLS/SSL (Transport Layer Security / Secure Socket Layer). Kako je potrebno podesiti mail klijente (MS Outlook, MS Outlook Express, Mozilla Thunderbird) za slanje elektroničke pošte pogledajte u nastavku.
NAPOMENA: Iz sigurnosnih razloga i ostali korisnici (koji nisu AI ili AR ili AS) mogu uključiti opcije za TLS/SSL komunikaciju mail klijenta sa poslužiteljem smtp.skole.hr.
MS Outlook (Tools -> E-mail Accounts -> View or change existing e-mail accounts -> Change… -> More Settings -> Advanced)

MS Outlook Express (Tools -> Account… -> Mail -> Properties -> Advanced)

Mozilla Thunderbird (Tools -> Account Settings -> Outgoing Server SMTP -> Edit)

