Ovu školsku godinu obilježio je niz edukacija odgojno-obrazovnih i administrativnih djelatnika svih 150 škola uključenih u projekt "e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)". Kako je i Gimnazija Vukovar među prvih 150 škola, djelatnici škole s prvom edukacijom započeli su 26. rujna 2016. godine pod nazivom: "E-učitelj - suvremena nastava uz pomoć tehnologije".
Nastavnici STEM predmeta ali i nastavnici drugih predmetnih područja te stručni suradnici u nastavi imali su priliku upoznati se s načinima korištenja digitalne tehnologije i aplikacija koje su primjenjive u samoj nastavi, ali i za pripremu nastavnog procesa, a sve s ciljem razvoja digitalnih kompetencija koje su neosporno ključni preduvjet za primjenu digitalnih tehnologija u nastavi i poslovanju škole. Domaćini edukcija su djelatnici OŠ Dragutina Tadijanovića koji zajedno sa djelatnicima Gimnazije Vukovar sudjeluju u edukaciji.
10. listopada 2016. godine održana je druga edukacija po redu a predavač Dubravko Bobovec - Algebrin sistemski inženjer za Microsoftove tehnologije i IT trener, održao je predavanje i radionicu putem koje je predstavio Microsoftovu platformu temeljenu na cloud tehnologiji Office365 koja omogućuje uporabu nekih od najkorištenijih Microsoftovih alata za suradnički rad i komunikaciju u online okruženju. Uporaba Office mrežnih aplikacija i odlazak u cloud nudi niz prednosti nad desktop varijantama poput mobilnosti i fleksibilnosti jer se ista radnja može obavljati putem bilo kojeg dostupnog uređaja poput mobitela, tableta i laptopa. Isto tako osigurava jednostavnost u pristupu, dijeljenju i kontroli dokumenata što uvelike osigurava i olakšava suradnju i povezanost učenika i nastavnika.
Treća po redu radionica u sklopu projekta "e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)" pod nazivom "Korištenje alata za izradu digitalnih obrazovnih sadržaja" održana je 21. studenog 2016. Donijela je razmjenu iskustava vezanih za korištenje, ali i samu izradu digitalnih nastavnih sadržaja, upoznavanje s CARNetovim sustavom za online učenje Loomen, (https://loomen.carnet.hr/) te tečajevima objavljenim u Riznici digitalnih nastavnih materijala. Radionica se bazirala na kreiranju digitalnog nastavnog sadržaja u alatu Libar unoseći tekstualne, slikovne, zvučne i video sadržaje. Libar predstavlja online uslugu za izradu, objavu i korištenje digitalnog sadržaja primjenjivog u nastavi: multimedijskih digitalnih dokumenata, prezentacija, te e-knjiga u EPUB i PDF formatu.
Četvrta po redu radionica u sklopu edukacija “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)“ održana je 19.12.2016. i donijela je pregršt novih saznanja vezanih za različite načine uključivanja videokonferencija u nastavni proces te dobrobiti koje ova metoda sa sobom neizostavno donosi. Praktičan dio radionice odnosio se na isprobavanje i uspoređivanje nekih od najčešćih videokonferencijskih programa (BigBlueButton, Adobe Connect, Skype For Business, Polycom Realpresence Desktop i Polycom Realpresence Mobile).
Gimnazija Vukovar prvi puta bila je domaćin održavanju pete radionice, 31. 03. 2017., pod nazivom: “Primjena scenarija poučavanja, digitalnih alata i obrazovnih trendova“ u sklopu koje su kroz primjenu specifičnih scenarija učenja pokušali definirati što učenici i nastavnici mogu učiniti s određenim skupom resursa i alata, kako bi ostvarili ishode učenja.
Djelatnici škole su iznimno zahvalni predavaču Dubravku Bobevec koji je uložio mnogo truda, volje, znanja, iskustva i vještina kako bi se, korak po korak, približili cilju i ponijeli zavidno zvanje e-učitelja.
Pored radionica, edukacija je obuhvatila i šest webinara:
Djelatnici Gimazije Vukoar bili su na studijskom putovanju organiziranom u okviru aktivnosti Zajednice praktičara pilot projekta e-Škole u OŠ Vežica u Rijeci 23. ožujka, na kojem su iz prve ruke vidjeli načine primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije, te razmijenili ideje, iskustava i znanja sa svojim kolegama.
Aktivno su se uključili u MOOC “Moodle dizajner“ i savladali korištenje najznačajnijih Moodle alata koji se mogu primijeniti pri izradi digitalnog okruženja za učenje i poučavanje te MOOC “Inovativni nastavnici: primjena obrazovnih trendova i digitalnih alata“ kako bi naučili kako izraditi i kako primijeniti scenarije učenja u istraživačkom i problemskom poučavanju.
Biti u pilot projektu e-Škole i sudjelovati u aktivnostima i edukacijama vezanim za podizanje digitalnih kompetencija djelatnika a time i razine digitalne zrelosti škole, čast je i privilegij. Primjenom dobivene IKT opreme i baze znanja koja je već zahvaljujući nizu radionica, studijskih posjeta i webinara na zavidnom nivou, zasigurno će utjecati na podizanje kvalitete hrvatskog obrazovnog sustava. A svi uloženi napori od strane svih sudionika ovog pilot projekta učenicima će osigurati dobru startnu poziciju i konkurentnost na tržištu rada u području IKT-a.