preskoči na sadržaj
| 21. 5. 2015. u 13:07 sati | pošalji link
Iz prakse

Podijelite svoje primjere dobre prakse s kolegama

 

Ukoliko želite predložiti tekst za objavu ispunite formular 'Podaci o autoru' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu: ime.prezime@skole.hr) te unesite prijedlog teksta. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje i uputstva Kako objaviti tekst?.

Erasmus + projekt „Inovativni pristupi učenju i poučavanju za školu budućnosti „

Osnovna škola don Lovre Katića iz Solina uspješno je 2017. godine, podnijela prijavu za sudjelovanje u  Erasmus + projektu "Inovativni  pristupi učenju i poučavanju za školu budućnosti" ključna aktivnost 1 područje osnovnog obrazovanja u trajanju od dvije godine.
 

Iako program Erasmus + ima više ključnih aktivnosti, naša škola se odlučila za KA1 – Mobilnost u svrhu učenja za pojedince kojom se učiteljima nudi mogućnost stručnog usavršavanja u drugim europskim zemljama. U projekt Erasmus+ naše škole bilo je uključeno petero učitelja: dvije učiteljice stranih jezika, učitelj geografije, učiteljica hrvatskog jezika i dvije učiteljice razredne nastave koji su sudjelovali na sedam različitih stručnih usavršavanja.

Obzirom da vrlo velik broj učenika koristi digitalnu tehnologiju izvan učionice bitno je osigurati učenicima uvjete za korištenje digitalno-komunikacijske tehnologije uz  kritičko promišljanje o istima. Stoga smo, projektom „Inovativni  pristupi učenju i poučavanju za školu budućnosti„ moje kolege i ja željeli otkriti, istražiti i naučiti nove aktivnosti, osnažiti postojeća znanja i vještine te stečena znanja poslije uspješno implementirati kroz našu nastavnu praksu.  

Moje stručno usavršavanje „Web solutions for the classroom“ se održavalo u Barceloni, Španjolska. Organizator tečaja je bio Europass Centro Studi Europeo (škola Barcino). Na tečaju su sudjelovali i učitelji iz drugih europskih zemalja: Poljske, Italije, Češke i Njemačke. Tečaj je započeo 16. listopada i trajao je do 21. listopada 2017. godine. Zamišljen je kao nadogradnja postojećih znanja o digitalnim alatima, prezentacija novih digitalnih  alata i njihova implementacija u procesu poučavanja.

Razvijanjem kompetencija potrebne za korištenje interaktivnih mrežnih alata spremno smo se upustili u rad s novim digitalnim web alatima: Studystack, Quizizz, Prezi Next, Edmodo, Flubaroo, Coggle, Symbaloo , Wevideo, Animoto, Wix, Issuu. Tijekom  stručnog usavršavanja zajedno smo učili, proučavali, dijelili smo ideje i pomagali jedni drugima. Naučili  smo kako ocjenjivati zadatke, prikazati grafikon raspodjele razreda koristeći Google obrazac- Flubaroo. Korištenjem platforme StudyStack naučili smo kako stvoriti flash kartice koje učenici mogu koristiti kao način učenja i igranja raznih igara (memory, kvizovi, vješala) koje se generiraju iz zadanih flash kartica.

Kao način prezentiranja i stvaranja videozapisa upoznali smo Wevideo i Animoto; za interaktivno učenje korištenjem kvizova naučili smo kako koristiti Quizizz te kako napraviti jednostavnu umnu mapu pomoću Cooglea. Jedan od zanimljivih alata bio je i Symbaloo, platforma za organiziranje i kategoriziranje osobnih internetskih veza i tema. Njegova glavna značajka je stvaranje personalizirane virtualne površine dostupne s bilo kojeg uređaja s internetskom vezom.

Za dinamičke i inovativne prezentacije, blogove i mrežne stranice naučili smo kako koristiti Prezi, Wix i Issuu.
Kao jedan od meni najzanimljivijih alata bio je Edmodo, platforma za upravljanje virtualnom učionicom, pretraživanjem i dijeljenjem korisnih materijala te komuniciranjem s učenicima i kolegama. Tečaj je bio inovativan, zanimljiv i ispunio je sva moja očekivanja. Naučila sam kako implementirati i integrirati inovativne digitalne alate u svakodnevnoj nastavnoj praksi i kako učenje učiniti maštovitijim, privlačnijim i djelotvornijim za učenike. 

Sudjelujući u eTwinning projektima poput Snowman's day, A funny schol year učenici su uspješno izrađivali kolaže, jednostavnije kvizove, memory kartice koristeći navedene digitalne mrežne alate. 

| 15. 1. 2019. u 11:33 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Rijeka

Četvrtaši Osnovne škole Ksavera Šandora Đalskog iz Donje Zeline, u sklopu nastavnog predmeta priroda i društvo, proveli su projekt "Upoznajmo naše gradove". Učenici su se uistinu...

Nastavni materijali

Dan neovisnosti

C. 1. 1. Učenik zaključuje o sebi, svojoj ulozi u zajednici i uviđa vrijednosti sebe i drugih. Korišteni materijali iz:  Globan, Anica. 2010.Svijet za nas 1. Klett. Zagreb.

Audio&video

Znanjem do zdravlja

Kako živjeti zdravije i sretnije? Kako mnoge teškoće i bolesti spriječiti, a kako što uspješnije liječiti? Kako o svome zdravlju brinuti? Emisija Znanjem...

1450. - rođen Marko Marulić, hrvatski književnik često nazivan ocem...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr