| 17. 6. 2020. u 11:32 sati | pošalji link
Iz prakse

Podijelite svoje primjere dobre prakse s kolegama

Ako želite predložiti tekst za objavu ispunite formular 'Podaci o autoru' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu: ime.prezime@skole.hr) i unesite prijedlog teksta. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje i uputstva Kako objaviti tekst?

Vijest će biti odobrena i objavljena u roku od 4 radna dana.

Što se nalazi u jezgrama eukariotskih stanica?

Učenici osmih razreda OŠ Dore Pejačević iz Našica su pod nastavom biologije upoznali molekulu DNA kao sastavni dio jezgre eukariotske stanice. Izvođenjem praktičnog rada razvijali su prirodo-znanstvene kompetencije te su primjenom IKT-a razvijali digitalne vještine.

Učenici su iz banane izdvojili molekulu DNA. Izdvojenu molekulu DNA su mikroskopirali i fotografirali pametnim telefonom. Od fotografija su izradili  poster u digitalnom alatu Canva. Izrađene postere objavili su na online zidu Padleta.

Kako bi što bolje shvatili princip sparivanja dušićnih baza, ovu aktivnost proveli su u online alatu.

U programu Chem Sketch izrađivali su strukturne formule dušičnih baza.

Model molekule DNA isprintali smo i 3D printerom. Model za 3D printanje smo skinuli kao gotovo rješenje, a oni vještiji pokušali su ga sami izraditi u programima za projektiranje (Cura i AutoCAD).

| 6. 4. 2020. u 07:40 sati | RSS | print | pošalji link |

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Povijest četvrtkom