preskoči na sadržaj
| 21. 5. 2015. u 13:07 sati | pošalji link
Iz prakse

Podijelite svoje primjere dobre prakse s kolegama

 

Ukoliko želite predložiti tekst za objavu ispunite formular 'Podaci o autoru' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu: ime.prezime@skole.hr) te unesite prijedlog teksta. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje i uputstva Kako objaviti tekst?.

Ecology Alphabet

Učenici 8b razreda Osnovne škole Vladimir Nazor u Čepinu često su vrlo kreativni u realizaciji svojih digitalnih domaćih zadaća. Dio učenika osjeća se vrlo ugodno i sigurno izrađujući uratke na svojim računalima u raznim aplikacijama.

 


Budući da je ekologija kao tema aktualna ne samo kao dio kurikuluma engleskog jezika, biologije i kemije, nego i kalendarski i sezonski, nije nedostajalo motivacije za nadahnute uratke. Naime, učenici su osmog razreda tijekom prvoga polugodišta na kemiji obrađivali ekološke teme poput utjecaja čovjeka na ozonski omotač i efekta staklenika.

Neki su se od njih i pripremali za školska natjecanja te saznali o toj temi i više od ostalih. Kada je ekologija došla na red na nastavi engleskog jezika, učenici su dobili zadaću u kojoj su mogli birati između dvaju zadataka: izraditi slikovni rječnik sa zadanim pojmovima ili odabrati pet pojmova i pomoću njih ispričati ekološku priču. Ishodi dvaju zadataka jesu razumjeti određene ekološke pojmove, a dodatni ishod drugoga zadatka jest napisati/ispričati tekst o poznatoj tematici.

Na ovaj su način učenici mogli birati između manjega ili većeg izazova, a na odabir su utjecali njihovo zanimanje za temu te jezične i digitalne kompetencije. Priložena su dva rada koja pričaju ekološku priču. Jedan je priča s kronološkim slijedom koja prati dječaka tijekom dana i dotiče se problematike zagađenja okoliša. Druga je zadaća digitalno i jezično vrlo spretan film s relativno opširnim pojašnjenjem događanja u atmosferi.

Ovakve su zadaće prilika za afirmaciju učenika kroz vještine koje bi inače teže došle do izražaja. Također su prilika učiteljima da upoznaju nove alate i nauče nešto novo od svojih učenika.

 

 

| 26. 4. 2020. u 22:34 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle

Učenički radovi

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

Vodič za moderna vremena

Emisija koja govori o fenomenima modernog života, ekonomiji i tehnologiji. U njoj možete saznati što su to krvavi dijamanti, kako se obraniti od kompjutorskih...

927. - na današnji je dan hrvatski kralj Tomislav pregazio...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr