preskoči na sadržaj
| 21. 5. 2015. u 13:07 sati | pošalji link
Iz prakse

Podijelite svoje primjere dobre prakse s kolegama

 

Ukoliko želite predložiti tekst za objavu ispunite formular 'Podaci o autoru' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu: ime.prezime@skole.hr) te unesite prijedlog teksta. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje i uputstva Kako objaviti tekst?.

Međunarodni dan obitelji u 3. b razredu

Autor: Ivana Bašić

Svake godine 15. svibnja obilježava se Međunarodni dan obitelji kojeg su proglasili Ujedinjeni narodi još 1989. godine. Slogan ovog dana glasi: "Obiteljski dan ne čine stvari nego srdačni odnosi roditelja i djece". 


Ove godine su nam mogućnosti obilježavanja ograničene, ali bez obzira na COVID-19 učenici 3.b razreda Osnovne škole Opuzen s učiteljicom Ivanom Bašić obilježili su Međunarodni dan obitelji. Učenici su napisali akrostih o obitelji i naslikali svoje obitelji u šetnji.

Pjevali su pjesme o mami i izvodili pokrete uz glazbu koje su sami osmislili. U današnje vrijeme, u zadanoj situaciji pokazali su nam svoju obitelj koju vole i cijene na svoj način. Svoje radove u nastavi na daljinu učenici su učitali u Padlet.

 

 

ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI

 OŠ HJ A.3.1. Učenik razgovara i govori tekstove   jednostavne strukture.

 - služi se novim riječima u skladu s   komunikacijskom situacijom i temom

 - u govornim situacijama samostalno prilagođava   ton, intonaciju i stil

 

 OŠ HJ A.3.4. Učenik piše vođenim pisanjem   jednostavne tekstove u skladu s temom.

 - piše jednostavne tekstove prema zadanoj ili   slobodno odabranoj temi

 - provjerava pravopisnu točnost i slovopisnu čitkost u pisanju

 

 OŠ HJ A.3.5. Učenik oblikuje tekst služeći se   imenicama, glagolima i pridjevima, uvažavajući   gramatička i pravopisna pravila.

- piše pridjeve uz imenice da bi stvorio življu i potpuniju sliku

 - prepoznaje ogledne i česte umanjenice i uvećanice

 - razlikuje jesnu i niječnu rečenicu

 

 OŠ HJ B.3.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta.

 - koristi se jezičnim vještinama, aktivnim rječnikom i   temeljnim znanjima radi oblikovanja uradaka u kojima dolazi do izražaja kreativnost, originalnost i stvaralačko mišljenje

 - istražuje, eksperimentira i slobodno radi na temi koja mu je bliska

 - stvara različite individualne uratke

 

 

 OŠ LK A.3.1. Učenik likovnim i vizualnim   izražavanjem interpretira različite sadržaje.

 - učenik, u stvaralačkom procesu i izražavanju   koristi: likovni jezik, iskustvo usmjerenog opažanja, doživljaj temeljen na osjećajima, iskustvu, mislima i informacijama, slobodne asocijacije na temelju poticaja

 

 OŠ LK A.3.2. Učenik demonstrira fine motoričke   vještine upotrebom različitih likovnih materijala i   postupaka u vlastitom likovnom izražavanju.

 - učenik istražuje likovne materijale i postupke u   svrhu izrade likovnog uratka

 - uočava i izražava osobitosti likovnih materijala i   postupaka pri njihovoj upotrebi

 

 OŠ LK B.3.1. Učenik povezuje likovno i vizualno   umjetničko djelo s osobnim doživljajem, likovnim   jezikom i tematskim sadržajem djela.

 - učenik opisuje osobni doživljaj djela i povezuje ga s vlastitim osjećajima, iskustvom i mislima

 - učenik opisuje: materijale i postupke, likovne   elemente i kompozicijska načela, tematski sadržaj   djela (motiv, teme, asocijacije)

 

 OŠ LK B.3.2. Učenik uspoređuje svoj likovni ili   vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje   vlastiti doživljaj stvaranja.

 - učenik opisuje i uspoređuje likovne ili vizualne   radove prema kriterijima: likovnog jezika, likovnih materijala, tehnika i/ili vizualnih medija, prikaza motiva te originalnosti i uloženog truda

 - učenik prepoznaje poticaj, osnovnu ideju/poruku te način na koji je to izraženo u likovnom ili vizualnom radu

 - učenik prepoznaje da je zadani likovni/vizualni   problem moguće riješiti na više (jednakovrijednih) načina

 - učenik prepoznaje razinu osobnog zadovoljstva u stvaralačkom procesu

 OŠ GK B.3.1. Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe.

 OŠ GK B.3.2. Učenik pjeva/ izvodi pjesme i brojalice

 OŠ GK B.3.3. Učenik izvodi glazbene igre uz   pjevanje, slušanje glazbe i pokret uz glazbu. 

 ODGOJNO-OBRAZOVNA OČEKIVANJA   MEĐUPREDMETNIH TEMA I SUODNOSI S   OSTALIM PREDMETIMA

 OŠ HJ A.3.1. Učenik razgovara i govori tekstove   jednostavne strukture.

 osr B.2.2. Razvija komunikacijske kompetencije.

 uku A.2.4. Učenik razlikuje činjenice od mišljenja i sposoban je usporediti različite ideje.

 osr A.2.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.

 osr B.2.1. Opisuje i uvažava potrebe i osjećaje   drugih.

 uku B.2.4. Na poticaj učitelja, ali i samostalno,   učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak.

 

Povodom toga dana održali su videokonferenciju sa svojim partnerima iz Područne škole Farkaševac i međusobno prezentirali radove.

Snimka videokonferencije.

Ova je aktivnost dio projekta Pružimo djeci ruku ljubavi.

 

| 17. 5. 2020. u 16:14 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle

Učenički radovi

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

Vodič za moderna vremena

Emisija koja govori o fenomenima modernog života, ekonomiji i tehnologiji. U njoj možete saznati što su to krvavi dijamanti, kako se obraniti od kompjutorskih...

927. - na današnji je dan hrvatski kralj Tomislav pregazio...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr