preskoči na sadržaj
| 17. 6. 2020. u 11:32 sati | pošalji link
Iz prakse

Podijelite svoje primjere dobre prakse s kolegama

 

Ako želite predložiti tekst za objavu ispunite formular 'Podaci o autoru' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu: ime.prezime@skole.hr) i unesite prijedlog teksta. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje i uputstva Kako objaviti tekst?

 

Vijest će biti odobrena i objavljena u roku od 4 radna dana.

Projektna suradnja strukovnih škola na županijskoj razini

Početkom školske godine 2019./2020., započeo je projekt  "I ja sam srednjoškolac - upoznajmo se!". Riječ je o suradnji strukovnih škola: Srednja strukovna škola ban Josipa Jelačić Sinj i Komercijalno-trgovačka škola Split, na županijskoj razini čije su se projektne aktivnosti već proširile na međužupanijsku razinu.


Cilj projekta je upoznati vršnjake srednjoškolce iz srodne škole i njihovo školsko i gradsko okruženje.Prva stručna posjeta Sinju je bila u listopadu 2019. godine. Učenici prvih razreda koji se obrazuju za zanimanja komercijalist i prodavač iz Komercijalno-trgovačke iz Splita sa svojim razrednicama, profesoricama Jasenkom Rašetina i Anicom Podrug su došli u školu u Sinj u sklopu obilježavanja Europskog tjedna vještina stečenih u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju 2019. godine pod nazivom "Vocational schools- Let's meet".

Nakon edukativne radionice: Primjer dobre prakse "Strukovne škole - upoznajmo se!", koje su održale profesorice Nada Ratković i Jasenka Rašetina, učenici su sudjelovali u različitim aktivnostima prezentiranja strukovnih vještina od kojih im se posebno svidjela masaža ruku. Tijekom obilaska grada, gradskog parka, kulturnih znamenitosti grada u pratnji svojih domaćina i njihovih mentorica, profesorica Nade Ratković i Marijane Bilandžić, dogovorene su nove aktivnosti ovog projekta.

Projekt se temelji na odgojno-obrazovnim temama za Sat razrednika za 1. razred srednje škole, a sudjelovanje učenika u projektu je dobrovoljno. Učenici su prihvatili svoje osobine i prepoznali vlastite mogućnosti kroz upoznavanje vršnjaka, njihovog školskog okruženja i grada u kojem žive. Načini realizacije projekta su stručni posjeti i oni su cjelodnevni (jednodnevni), a obuhvaćaju posjet školi i obilazak grada uz prezentaciju znamenitosti i običaja koju će pripremiti učenici domaćini. Načini za vrednovanje projekta: izrada prezentacija, izrada fotografija za školski pano, izrada izvješća za školski list i videozapisa za mrežnu stranicu škole.

Drugi stručni posjet Splitu dogovoren za ožujak 2020. godine, nažalost se zbog pandemije uzrokovane virusom COVID-19, morao odgoditi. Projektne aktivnosti i druženja učenika nastavila su se u virtualnoj učionici, pomoću komunikacijskih alata i društvenih mreža.

Odgojno-obrazovni ishodi projekta jesu:

predstavljanje učenika uz opis osobnih karakteristika, uočavanje sličnosti i razlike u osobnim karakteristikama u odnosu na učenike iste dobi, izražavanje stavova, želja i interesa, surađivanje i sudjelovanje u donošenju odluka, pregovaranje, dogovaranje i poštivanje dogovora, aktivno sudjelovanje u aktivnostima skupine, kritičko raspravljanje o izazovima i dobrobiti različitosti, istraživanje i interpretiranje uzroka i posljedica socijalnih razlika u odabranim društvima, kritički odabir programa za rješavanje zadanog problema, stvaranje novih sadržaja (digitalna rješenja) samostalno ili u suradnji s drugima.

Očekivanja međupredmetnih tema su:

1. MPT Osobni i socijalni razvoj: A. 1. 1. Razvija sliku o sebi., A. 1. 3. Razvija svoje potencijale., B. 4. 2. Suradnički uči i radi u timu., C. 1. 3. Pridonosi skupini.

2. MPT Održivi razvoj: A. 4. 1. Razlikuje osobni od kolektivnih identiteta i ima osjećaj pripadnosti čovječanstvu, C. 4. 3. Analizira i uspoređuje uzroke i posljedice socijalnih razlika u nekim društvima sa stajališta dobrobiti pojedinca.

3. MPT Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije: A. 4. 1. Kritički odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju, C. 4. 4. Samostalno i odgovorno upravlja prikupljenim informacijama.

Prezentacije rezultata projekta kao primjera dobre prakse za učenike i nastavnke već su u pripremi. Na zadnji dan nastave u petak, 26. lipnja 2020. godine, prezentacije će biti predstavljene i objavljene u virtualnoj učionici.

Više o projektu pročitajte na poveznici.

U prilogu pogledajte fotogaleriju:

 

 

 

 

| 4. 6. 2020. u 15:11 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

Povijest četvrtkom

Emisija o povijesti Tko je i  kada nešto otkrio i tko je i kada ta otkrića ukrao? Kako nastaju i kako nestaju civilizacije? Što više pokreće ljude:...

1863. - umro Jacob Grimm, njemački filolog i književnik, zajedno s...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr