preskoči na sadržaj
| 17. 6. 2020. u 11:32 sati | pošalji link
Iz prakse

Podijelite svoje primjere dobre prakse s kolegama

 

Ako želite predložiti tekst za objavu ispunite formular 'Podaci o autoru' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu: ime.prezime@skole.hr) i unesite prijedlog teksta. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje i uputstva Kako objaviti tekst?

 

Vijest će biti odobrena i objavljena u roku od 4 radna dana.

Games for Learning Algorithmic Thinking – GLAT

Autor: Ivana Žagar

U okviru Erasmus+ projekta "GLAT" (Games for Learning Algorithmic Thinking) tj. "Učenje uz pomoć igara u razrednoj nastavi" uključili su se učenici nižih razreda Osnovne škole "Sveti Matej" Viškovo. Primjenom novih nastavnih metoda, suvremenih oblika učenja i poučavanja, poticanjem na suradničko i aktivno učenje korištenjem različitih digitalnih alata i igara učenici su realizirali projektne aktivnosti.


Cilj projekta GLAT bio je osposobiti učitelje da potaknu svoje učenike na algoritamski način razmišljanja koje će im dalje koristiti kao priprema za učenje programiranja. Tražilo se da polaznici izrade scenarije poučavanja i učenja vodeći računa o obrazovnim ishodima pojedinih nastavnih predmeta kao i o ishodima vezanima uz  kodiranja i algoritamski načina razmišljanja u poučavanju različitih predmeta u nižim razredima osnovne škole na zabavan i atraktivan način. Učenici su prošli aktivnosti koje su se odvijale tijekom redovne nastave, a osmislile su ih njihove učiteljice uz pomoć stručnjaka iz projektnog tima.

Učiteljice polaznice edukacije GLAT nakon svake od triju radionica trebale su osmisliti scenarij učenja i poučavanja na određenu temu radionice te isti primijeniti u učionici sa svojim učenicima.

Scenarij učenja i poučavanja dokument je u kojem učitelj opisuje kako provesti nastavne aktivnosti na inovativan način korištenjem suvremenih metoda i primjenom određenih digitalnih alata.

Prva je radionica bila učenje algoritamskog načina razmišljanja zasnovano na igri i aktivnosti koje ne koriste računalo tzv. Game based learning and unplugged activities (GBL), uporaba alata za Web 2.0 radni listići izrađeni u Canva (kretanje kroz labirint) i Sketchpad (prikaz pjesmice algoritmom).

Druga radionica tj.drugi scenarij poučavanja sadržavao je online kvizove i logičke zadatke tzv. PBL, online quizzes and logical tasks, odnosno učenje uporabom Web 2.0 alata (online kvizova i igra za izradu logičkih zadataka Kahoot, Wizer. Me, Match the Memory). Moji su učenici gradivo iz matematike ponovili uz pomoć LearningAppsa i izrađenog kviza u Kahootu.

Igranje kviza kod učenika potaknuo je natjecateljski duh i izrazili su zadovoljstvo takvim načinom poučavanja.

https://learningapps.org/display?v=pk25tetwt18

https://create.kahoot.it/details/19e504cc-7a35-4052-bc63-9716cab0f030

Treći scenarij poučavanja, treća radionica uključivala je igre i alate za programiranje (Scratch i micro:bit) tzv. Games and tools for programming (Igre i alati za učenje programiranja). Ovaj scenarij poučavanja mojim je  učenicima bio najdraži i najzanimljiviji. Oni su bili kreatori svoje igrice u Scratchu i uz detaljne upute uspješno su programirali igricu "Upoznajmo Viškovo" koju su kasnije igrali i u školi i kod kuće.

    

https://scratch.mit.edu/projects/308917251/

Učiteljice su sve scenarije proučavanja izradile u i alatu LePlanneru.

Učenici su učili uz pomoć zanimljivih igrica na računalu koje potiču kreativan i algoritamski način razmišljanja. Bili su zadovoljni i iznimno im se svidio ovakav način poučavanja. Studenti informatike su ih nakon izvršenih aktivnosti anonimno intervjuirali što im je također bilo vrlo zanimljivo.

Priloženi dokumenti:
GLAT_1.docx (1.00 MB)
| 6. 6. 2020. u 21:27 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

Povijest četvrtkom

Emisija o povijesti Tko je i  kada nešto otkrio i tko je i kada ta otkrića ukrao? Kako nastaju i kako nestaju civilizacije? Što više pokreće ljude:...

1863. - umro Jacob Grimm, njemački filolog i književnik, zajedno s...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr