preskoči na sadržaj
| 17. 6. 2020. u 11:32 sati | pošalji link
Iz prakse

Podijelite svoje primjere dobre prakse s kolegama

 

Ako želite predložiti tekst za objavu ispunite formular 'Podaci o autoru' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu: ime.prezime@skole.hr) i unesite prijedlog teksta. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje i uputstva Kako objaviti tekst?

 

Vijest će biti odobrena i objavljena u roku od 4 radna dana.

Učenici OŠ Pavla Belasa sudjeluju u projektu "I learn by travelling"

Autor: Ivanka Tomić

Međunarodnim e-Twinning projektom "I learn by travelling" zamišljeno je učenje u izvanškolskom okruženju. Takva je nastava pedagoški učinkovita i interesantna s obzirom na ciljeve suvremenog obrazovanja. 


Terenskom nastavom mogu se realizirati sadržaji skoro svih nastavnih predmeta osnovne škole. U projektu je sudjelovalo 17 učitelja iz Turske, Rumunjske, Poljske, Hrvatske, Azerbejdžana, Bosne i Hercegovine i Srbije. Terenska je nastava jedna od aktivnosti koja se najviše primjenjivala u projektu. Učenje u prirodnom okruženju najprimjereniji je način poučavanja koji djetetu omogućuje upoznavanje i istraživanje prirodnih posebnosti i kulturne baštine svoje zemlje. Projektom se željelo stvoriti trajno učenje kod naših učenika razvijajući interes za znanost, umjetnost, kulturu i prirodu te koristeći svih pet osjetila u različitim sredinama. Učenici 21. stoljeća će na taj način razvijati i stjecati različita životna iskustva i komunikacijske vještine, uči se snošljivosti i suživotu, prihvaćanju drugih i promicanju općeljudskih vrijednosti.

Ciljevi ovoga projekta: trajno učenje putovanjem na teren, stjecanje komunikacijskih i digitalnih kompetencija uporabom Web alata 2, pretvaranje akademskog znanja u vještine, stjecanje sposobnosti izražavanja kako bi se poboljšao svijet emocija i snova, razvijanje kritičkog mišljenja, motivacija želje za učenjem, suradnja učenika u različitim okruženjima te učenje vlastite kulture kao  i kulture zemalja sudionica projekta. Na početku projekta projektni partneri su se dogovorili da će u projektu sudjelovati po jedan razred. Učenici su u razredu raspoređeni u male grupe od pet učenika  kako bi se mogli dogovarati i raditi unutar svoje grupe. Moj je razred imao četiri tima, a svaki je tim provodio neovisno istraživanje. Timovi su napravili logo i poster projekta i odabrali svoje heroje koje će predstaviti u Twinspaceu. Prvi je tim istraživao filmsku umjetnost, drugi se bavio kazalištem i virtualnim posjetima raznim svjetskim muzejima, treći radio slogan projekta, a četvrti je tim istraživao poznate svjetske crkve, džamije, sinagoge i manastire. Dio aktivnosti u projektu odrađen je kroz nastavu na daljinu, a učenici su sudjelovali i međusobno komunicirali preko e-Twinning grupa u virtualnoj učionici.  Na početku projekta dogovoreno je da učenici razreda zajednički idu na terensku nastavu na kraju mjeseca u skladu s mogućnostima i uvjetima škola. (kino, kazalište, kulturni događaji, prirodno okruženje, biblioteka, muzej, znanost, umjetnost i povijesna putovanja).

Metode koje sam koristila u projektu: vođena diskusija, učenička debata, rad u malim grupama, izrada nacrta istraživanja, uspoređivanje temeljem više izvora, kritički prikaz, Sokratovski dijalog, eksperimentalno istraživanje.

 

                                             

| 13. 6. 2020. u 15:11 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

Povijest četvrtkom

Emisija o povijesti Tko je i  kada nešto otkrio i tko je i kada ta otkrića ukrao? Kako nastaju i kako nestaju civilizacije? Što više pokreće ljude:...

1863. - umro Jacob Grimm, njemački filolog i književnik, zajedno s...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr