preskoči na sadržaj
| 17. 6. 2020. u 11:32 sati | pošalji link
Iz prakse

Podijelite svoje primjere dobre prakse s kolegama

 

Ako želite predložiti tekst za objavu ispunite formular 'Podaci o autoru' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu: ime.prezime@skole.hr) i unesite prijedlog teksta. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje i uputstva Kako objaviti tekst?

 

Vijest će biti odobrena i objavljena u roku od 4 radna dana.

Međunarodni dan obitelji u 3. b razredu

Autor: Ivana Bašić

Svake godine 15. svibnja obilježava se Međunarodni dan obitelji kojeg su proglasili Ujedinjeni narodi još 1989. godine. Slogan ovog dana glasi: "Obiteljski dan ne čine stvari nego srdačni odnosi roditelja i djece". 


Ove godine su nam mogućnosti obilježavanja ograničene, ali bez obzira na COVID-19 učenici 3.b razreda Osnovne škole Opuzen s učiteljicom Ivanom Bašić obilježili su Međunarodni dan obitelji. Učenici su napisali akrostih o obitelji i naslikali svoje obitelji u šetnji.

Pjevali su pjesme o mami i izvodili pokrete uz glazbu koje su sami osmislili. U današnje vrijeme, u zadanoj situaciji pokazali su nam svoju obitelj koju vole i cijene na svoj način. Svoje radove u nastavi na daljinu učenici su učitali u Padlet.

 

 

ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI

 OŠ HJ A.3.1. Učenik razgovara i govori tekstove   jednostavne strukture.

 - služi se novim riječima u skladu s   komunikacijskom situacijom i temom

 - u govornim situacijama samostalno prilagođava   ton, intonaciju i stil

 

 OŠ HJ A.3.4. Učenik piše vođenim pisanjem   jednostavne tekstove u skladu s temom.

 - piše jednostavne tekstove prema zadanoj ili   slobodno odabranoj temi

 - provjerava pravopisnu točnost i slovopisnu čitkost u pisanju

 

 OŠ HJ A.3.5. Učenik oblikuje tekst služeći se   imenicama, glagolima i pridjevima, uvažavajući   gramatička i pravopisna pravila.

- piše pridjeve uz imenice da bi stvorio življu i potpuniju sliku

 - prepoznaje ogledne i česte umanjenice i uvećanice

 - razlikuje jesnu i niječnu rečenicu

 

 OŠ HJ B.3.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta.

 - koristi se jezičnim vještinama, aktivnim rječnikom i   temeljnim znanjima radi oblikovanja uradaka u kojima dolazi do izražaja kreativnost, originalnost i stvaralačko mišljenje

 - istražuje, eksperimentira i slobodno radi na temi koja mu je bliska

 - stvara različite individualne uratke

 

 

 OŠ LK A.3.1. Učenik likovnim i vizualnim   izražavanjem interpretira različite sadržaje.

 - učenik, u stvaralačkom procesu i izražavanju   koristi: likovni jezik, iskustvo usmjerenog opažanja, doživljaj temeljen na osjećajima, iskustvu, mislima i informacijama, slobodne asocijacije na temelju poticaja

 

 OŠ LK A.3.2. Učenik demonstrira fine motoričke   vještine upotrebom različitih likovnih materijala i   postupaka u vlastitom likovnom izražavanju.

 - učenik istražuje likovne materijale i postupke u   svrhu izrade likovnog uratka

 - uočava i izražava osobitosti likovnih materijala i   postupaka pri njihovoj upotrebi

 

 OŠ LK B.3.1. Učenik povezuje likovno i vizualno   umjetničko djelo s osobnim doživljajem, likovnim   jezikom i tematskim sadržajem djela.

 - učenik opisuje osobni doživljaj djela i povezuje ga s vlastitim osjećajima, iskustvom i mislima

 - učenik opisuje: materijale i postupke, likovne   elemente i kompozicijska načela, tematski sadržaj   djela (motiv, teme, asocijacije)

 

 OŠ LK B.3.2. Učenik uspoređuje svoj likovni ili   vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje   vlastiti doživljaj stvaranja.

 - učenik opisuje i uspoređuje likovne ili vizualne   radove prema kriterijima: likovnog jezika, likovnih materijala, tehnika i/ili vizualnih medija, prikaza motiva te originalnosti i uloženog truda

 - učenik prepoznaje poticaj, osnovnu ideju/poruku te način na koji je to izraženo u likovnom ili vizualnom radu

 - učenik prepoznaje da je zadani likovni/vizualni   problem moguće riješiti na više (jednakovrijednih) načina

 - učenik prepoznaje razinu osobnog zadovoljstva u stvaralačkom procesu

 OŠ GK B.3.1. Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe.

 OŠ GK B.3.2. Učenik pjeva/ izvodi pjesme i brojalice

 OŠ GK B.3.3. Učenik izvodi glazbene igre uz   pjevanje, slušanje glazbe i pokret uz glazbu. 

 ODGOJNO-OBRAZOVNA OČEKIVANJA   MEĐUPREDMETNIH TEMA I SUODNOSI S   OSTALIM PREDMETIMA

 OŠ HJ A.3.1. Učenik razgovara i govori tekstove   jednostavne strukture.

 osr B.2.2. Razvija komunikacijske kompetencije.

 uku A.2.4. Učenik razlikuje činjenice od mišljenja i sposoban je usporediti različite ideje.

 osr A.2.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.

 osr B.2.1. Opisuje i uvažava potrebe i osjećaje   drugih.

 uku B.2.4. Na poticaj učitelja, ali i samostalno,   učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak.

 

Povodom toga dana održali su videokonferenciju sa svojim partnerima iz Područne škole Farkaševac i međusobno prezentirali radove.

Snimka videokonferencije.

Ova je aktivnost dio projekta Pružimo djeci ruku ljubavi.

 

| 17. 5. 2020. u 16:14 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

Povijest četvrtkom

Emisija o povijesti Tko je i  kada nešto otkrio i tko je i kada ta otkrića ukrao? Kako nastaju i kako nestaju civilizacije? Što više pokreće ljude:...

1715. - na današnji je dan turska vojska poražena u...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr