preskoči na sadržaj
| 17. 6. 2020. u 11:32 sati | pošalji link
Iz prakse

Podijelite svoje primjere dobre prakse s kolegama

 

Ako želite predložiti tekst za objavu ispunite formular 'Podaci o autoru' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu: ime.prezime@skole.hr) i unesite prijedlog teksta. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje i uputstva Kako objaviti tekst?

 

Vijest će biti odobrena i objavljena u roku od 4 radna dana.

Virtualna priredba povodom Dana sjećanja na žrtvu Vukovara

Autor: Ivana Bašić

Učenici 4. b razreda iz Osnove škole Opuzen s učiteljicom Ivanom Bašić pripremili su virtualnu priredbu povodom Dana sjećanja na žrtvu Vukovara jer se klasična priredba ne može održati zbog provođenja epidemioloških mjera. 


Učenici su izradili i osmislili sadržaje kako bi ukrasili panoe te su kroz likovne i literarne radove osvijestili sjećanje na ratna stradanja u Vukovaru. Na satu Hrvatskoga jezika napisali su pjesme o Vukovaru koje možete pročitati u prezentaciji. Učenici su recitirali pjesme o Vukovaru. Prisjetili su se ratnog izvjestitelja Siniše Glavaševića i pročitali njegov tekst Priča o gradu. Na satu Likovne kulture slikali su Vodotoranj, simbol grada Vukovara. Priredbu su završili pjesmom Stoji grad. Virtualna priredba se pripremala u integraciji s nastavom hrvatskog jezika, likovne kulture i glazbene kulture.

Ishodi:

  • OŠ HJ A.4.3. - Učenik čita tekst i prepričava sadržaj teksta služeći se bilješkama.
  • OŠ HJ A.4.4. - Učenik piše tekstove prema jednostavnoj strukturi.
  • OŠ HJ B.4.2. - Učenik čita književni tekst i objašnjava obilježja književnoga teksta.
  • OŠ HJ B.4.4. - Učenik se stvaralački izražava potaknut književnim tekstom, iskustvima i doživljajima.
  • OŠ LK A.4.1. - Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje
  • OŠ LK B.4.1. - Učenik analizira likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela.
  • OŠ LK C.4.1. - Učenik objašnjava i u likovnom i vizualnom radu interpretira kako je oblikovanje vizualne okoline povezano s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju.
  • OŠ GK B.4.1. - Sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe

Odgojno-obrazovni ciklus (3., 4. i 5. razred Osnovne škole):

uku C.2.4.

  • 4. Emocije
  • Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju.

uku A.2.1.

  • 1. Upravljanje informacijama
  • Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.

uku A.2.2.

  • 2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema
  • Učenik primjenjuje strategije učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz praćenje i podršku učitelja.

uku A.2.3.

  • 3. Kreativno mišljenje
  • Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.

uku B.2.4.

  • 4. Samovrednovanje/samoprocjena
  • Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak.

uku C.2.2.

  • 2. Slika o sebi kao učeniku
  • Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju.

Odgojno-obrazovni ishod:

goo A.2.1.

  • Ponaša se u skladu s ljudskim pravima u svakodnevnom životu.

goo A.2.2.

  • Aktivno zastupa ljudska prava.

pod A.2.1.

  • Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja.

 

 

 

 

| 17. 11. 2020. u 21:21 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

Divni novi svijet

Emisija o prirodnim znanostima koja će vam otkriti u kakvoj smo zabludi u vezi s Velikim praskom, zašto su kukci najuspješnija skupina životinja na Zemlji, kako...

1679. - umro Thomas Hobbes, engleski filozof u čijoj sponzajnoj teoriji...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr