Internetske stranice škola izrađene u CMS-u i prijavljene na natječaj procjenjivat će stručni Ocjenjivački sud CMS natjecanja Skockajte web!
Želite li bolje upoznati članove stručnog Ocjenjivačkog suda te saznati čime se bave u životu možete to učiniti klikom na njihova imena.
Bavim se…
Diplomirala sam na Hrvatskim studijima hrvatsku kulturu i filozofiju, a trenutačno privodim kraju magisterij iz europskih studija na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu. Od 2007. do 2010. godine bila sam dio istraživačkog tima koji je izrađivao projekte i studije vezane uz pitanja Europske unije. Danas sam stručni savjetnik u Odjelu za ugovaranje i financiranje projekata Europske unije Hrvatskog zavoda za zapošljavanje. Područja mog profesionalnog interesa su kulturne politike, kulturni turizam, interkulturalizam i obrazovanje.
Koautorica sam knjige „Kultura, turizam i interkulturalizam“ koja je zapravo rezultat rada na projektu “Identitet i interkulturalizam kroz putovanja”, popularno nazvanog “Put pod noge”. Riječ je o znanstveno – obrazovnom projektu koji je osmišljen s ciljem obrazovanja osnovnoškolske djece o vlastitom kulturnom identitetu i baštini te poštovanja drugih odnosno drugačijih kultura.
U slobodno vrijeme najradije…
Slobodno vrijeme rezervirano je prije svega za obitelj i drage ljude, čitanje, ali i sportsku aktivnost. Ponekad se nađe malo vremena i za kreativno pisanje ili kratko putovanje.
Školski dani…
Sva moja sjećanja iz školskih dana stopila su se u jedno. Ostale su samo sličice poput mozaika obojene duginim bojama, smijehom i druženjem. Jedna od sličica iz mog sjećanja prikazuje mene kao malu, sedmogodišnju djevojčicu s velikom šarenom torbom koja na putu do škole pozdravlja sve prolaznike koje je pri tome srela. Srećom, živjela sam u malom gradu i jako blizu škole.
Ocjenjivačkom sudu CMS natjecanja pridružila sam se zbog…
Današnji ubrzani razvoj suvremenih tehnologija te pojava Interneta olakšali su i ubrzali pristup informacijama. Istovremeno, riječ je o velikom broju informacija koje su često nepregledne, a u pojedinim slučajevima i neistinite ili neprovjerene. U toj šumi informacija, specijalizirani školski web je mjesto gdje se iste mogu selektirati i ažurirati. Na taj način školski web može poslužiti kao popratni edukativni i informacijski instrument namijenjen u prvom redu učenicima, zatim profesorima, ali i roditeljima. Smatram da ovaj projekt nagrađivanja školskih webova djeluje poticajno na sve sudionike obrazovnog procesa istovremeno stvarajući dobre uvjete za njihovo međusobno povezivanje.