preskoči na sadržaj

CARNetov Odjel za podršku obrazovanju na CUC-u 2014.

Na ovogodišnjoj CARNetovoj konferenciji CUC 2014 djelatnici CARNetovog Odjela za podršku obrazovanju u različitim su oblicima prezentirali široki spektar tema koje imaju jedan zajednički nazivnik – upotrebu informacijsko komunikacijskih tehnologija u nastavi.


Kroz pet trosatnih radionica prezentirana je upotreba scenarija učenja u prirodoslovnim predmetima, izrada e-knjiga u alatu Sigil, evaluacija polaznika u Moodleu, različiti Web 2.0 alati dostupni u e-Laboratoriju, koncept obrnute učionice te rad s Google disk aplikacijama.

U okviru tri konferencijska rada predstavljen je projekt ICT Curricula, istraživanje o prihvaćanju tehnologije od strane učenika i nastavnika provedeno u okviru projekta Škole 2.0 te rad o nastanku i provođenju online tečaja "Uvod u e-učenje za nastavnike strukovnih škola" koji je nastao kao produkt projekta eVET2EDU.

Organizirana je i dodjela nagrada autorima najboljih obrazovnih igara, u okviru tradiocionalnog natjecanja Webfestival koji je ove godine proveden pod motom «Učenje je igra». Nagrade su dodijeljene i pobjednicima natjecanja Napravi pravi POTEZ provedenog u sklopu europskog projekta Inspiring Science Education (ISE).

Kroz debatu pod nazivom "Da li se upotrebom tehnologije u nastavi postižu bolji rezultati, lakše usvaja znanje i potiče kreativnost?" zaključilo se da nije upitna korisnost tehnologije već je pitanje na koji ju način upotrijebiti, a da učinkovito podržava učenje i poučavanje te da ne postane sama sebi svrhom. Uspješna integracija tehnologije u nastavu zahtijeva poznavanje osnova pedagoških principa i metodike i to su područja u kojima nastavnici trebaju razvijati svoje kompetencije.

Rasprava  na temu Što (ni)je online udžbenik? organizirana je u obliku BOF-a (Births of feather), susreta stručnjaka i drugih zainteresiranih za diskusiju na ovu temu. U neformalnom razgovoru uz vodstvo moderatora sudionici su nastojali odgovoriti što je za njih e-udžbenik, kako vide njegovu ulogu u nastavi, može li on zamijeniti klasični, papirnati udžbenik te kako bi izgledao e-udžbenik koji će u potpunosti podržati učenje učenika i poučavanje nastavnika. Tijekom ove vrlo zanimljive rasprave zaključeno je da bi e-udžbenici trebali biti interaktivni, modularni, usmjereni na učenika, zabavni i atraktivni, trebali bi sadržavati zadatke koji se mogu modificirati, pružati mogućnost kreiranja sadržaja od strane učenika te biti svojevrsni virtualni laboratorij. Ujedno je napomenuto da bi e-udžbenik i e-radna bilježnica trebali biti međusobno integrirani.

| 4. 12. 2014. u 11:10 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Salzburg

Donosimo vam prezentaciju Petre Maravić, učenice 7. razreda Osnovne škole Ivana Brlić-Mažuranić, PŠ Drežnica o austrijskom gradu Salzburgu. Prezentacija je napravljena na satu...

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

1811. - rođen Franz Liszt, austrijski skladatelj mađarskog porijekla....

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr