2015-09-03 11:37:30

Natječaj za najbolju razglednicu u okviru Time to Move kampanje

Mladi Europljani u dobi od 13 do 30 godina pozivaju se da kreiraju razlgednicu svog mjesta do 4. listopada 2015. i postave je na mrežnu stranicu Time to Move kampanje ili Facebook stranicu Eurodeska.

Svi koji posjete stranicu natječaja moći će glasati za najbolju razglednicu. Na kraju natječaja, Eurodesk će izabrati dva najbolja rada između dvadeset razglednica koje su dobile najviše glasova. Dva odabrana pobjednika osvojit će InterRail kartu za vlak koja vrijedi za 22 dana neprekinutog putovanja u Europi.

Natječaj organizira Eurodesk mreža kao dio Time to Move kampanje, koja se održava od 21. rujna do 4. listopada. Cilj kampanje je informirati mlade o korisnim izvorima informacija za mlade te o mogućnostima za međunarodnu mobilnost. Sponzor natječaja je InterRail.

Više informacija o kampanji moguće je pronaći na http://timetomove.info/.

Vijest je prenesena s internetskih stranica Agencije za mobilnost i programe EU.


www.skole.hr