2018-04-20 10:11:00

Samovrednovanje ustanova ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja

Dana 16. travnja 2018. godine na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci, a u organizaciji Centra za istraživanje djetinjstva, održana je promocija publikacije Prvi koraci na putu prema kvaliteti: Samovrednovanje ustanova ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja, autorica dr. sc. Sandre Antulić Majcen i Sonje Pribela-Hodap, univ. spec. psych., u izdanju Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja.

Publikacija predstavlja značajan doprinos u unaprjeđivanju i istraživanju odgojno-obrazovne prakse u institucijskom kontekstu ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja. Sadrži rezultate petogodišnje implementacije procesa samovrednovanja s naglaskom na iskustvima ustanova i primjerima dobre prakse prikupljenih od ustanova ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja uključenih u projekt Samovrednovanje ustanova ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja (2011. – 2015.) Nacionalnoga centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja.

Publikacija sadrži ključna teorijska i metodološka polazišta, okvir samovrednovanja ustanova ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja te ključne nalaze implementacije procesa samovrednovanja u petogodišnjemu razdoblju. Uz rezultate, vrlo važno mjesto zauzimaju konkretni primjeri, iskustva ustanova u procesu samovrednovanja te smjernice za daljnji razvoj okvira samovrednovanja. Publikacija sadrži upitnike, obrasce i popratne materijale koji prate ključne faze procesa samovrednovanja, a namijenjeni su ustanovama ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja kao podrška u implementaciji procesa samovrednovanja.

Publikacija je namijenjena svim ustanovama ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja, timovima za kvalitetu, stručnim djelatnicima, ali i ostalim djelatnicima ustanova ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja, roditeljima, studentima i stručnjacima iz područja ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja koji promišljaju i djeluju u smjeru unapređenja kvalitete ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja.

Uz autorice publikacije dr. sc. Sandru Antulić i Sonju Pribela-Hodap, univ. spec. psych. publikaciju je predstavila recenzentica izv. prof. dr. sc. Lidija Vujičić, dekanica Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Rijeci. Svoja iskustva implementacije procesa samovrednovanja iznijeli su i predstavnici dječjih vrtića koji su u njemu sudjelovali (ravnatelji, odgajatelji, stručni suradnici). Promociji publikacije prisustvovali su i nastavnici Učiteljskog fakulteta u Rijeci, studenti preddiplomskog studija Rani i predškolski odgoj i obrazovanje, te brojni praktičari: ravnatelji, odgajatelji, stručni suradnici iz vrtića Primorsko-goranske i Istarske županije te drugi kolege i suradnici.

 

Vijest je prenesena s mrežnih stranica Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja


www.skole.hr