2019-03-29 16:09:00

Prijavite se na završni krug MOOC-a za korištenje CRISS platforme

Svi zainteresirani nastavnici koji žele sudjelovati u online pilotu projekta CRISS, a koji se nisu uspjeli registrirati ili završiti tečaj u prvom i drugom krugu, imaju priliku registrirati se i/ili proći novi i zadnji krug masovnog online tečaja (MOOC-a) za korištenje platforme u sklopu projekta CRISS.

Cilj je MOOC-a obrazovati nastavnike za poučavanje i vrednovanje digitalnih kompetencija na suvremenoj i modularnoj platformi koja potiče učenike na kreativan i suradnički rad, a sudjelovanje u tečaju donosi nastavnicima uvjerenje kojim se potvrđuje njihovo sudjelovanje u online edukaciji na međunarodnoj razini.

Detaljni plan tečaja:

CRISS MOOC počinje 1. travnja 2019. godine i trajat će četiri tjedna (20 sati nastave), a sastoji se od tri glavna modula:

Ključne digitalne kompetencije učenika Stvaranje i upravljanje dokazima učenja kroz ePortfelj Scenariji učenja i kako ih oblikovati pomoću CRISS-ove platforme Tko može sudjelovati?

Svi zainteresirani nastavnici slobodno mogu pristupiti CRISS MOOC-u putem sljedeće poveznice – CRISS MOOC. Završetak tečaja ne zahtijeva sudjelovanje u CRISS pilotu, iako je potrebno registrirati školu kako bi se prolazilo praktične aktivnosti na CRISS-ovoj platformi.

Do kada se možete prijaviti?

Svi zainteresirani nastavnici moći će se prijaviti za pohađanje masovnog otvorenog tečaja tijekom cijelog vremena trajanja tečaja.

Kompetencije i ishodi učenja CRISS MOOC-a

Sudjelovanje na tečaju omogućit će nastavnicima poznavanje, razumijevanje i provođenje CRISS metodološkog okvira digitalne kompetencije.

Digitalne su kompetencije prema Europskoj uniji jedna od osam ključnih kompetencija koje svaka mlada osoba mora steći prije završetka obveznog obrazovanja, a kroz rad na tečaju te u radu s platformom nastavnik stječe vrijedno iskustvo izobrazbe, kako vlastite, tako i učenika, u znanjima potrebnim za razvijanje ovih kompetencija.

Osim općenitog rada na podizanju vlastitih i učeničkih kompetencija, nastavnik će putem MOOC-a naučiti kako koristiti posebno izrađen ePortfelj za praćenje učenika. EPortfelj služi kao riznica radova napravljenih s namjerom da se prati i prikaže učenički napredak i savladanost određenog područja digitalne kompetencije.

Osim navedenog, uz posebno razvijen sustav analitike znanja, nastavnik cijelo vrijeme ima mogućnost uvida u razvoj, vrednovanje i certificiranje digitalnih kompetencija učenika.

O projektu

CRISS projekt je počeo 1. siječnja 2017. godine, a trajat će do 31. prosinca 2019. godine. Ukupna vrijednost projekta je oko 6 milijuna eura, od čega će Europska komisija financirati najviše 4,87 milijuna eura. Koordinator CRISS projekta britanska je kompanija EXUS Software LTD, a u projektu sudjeluje ukupno četrnaest partnera, među kojima su javne ustanove, neprofitne ustanove, sveučilišta, mala i srednja, kao i velika poduzeća. Hrvatske su škole uključene u projekt posredstvom CARNET-a koji je partner na projektu CRISS zadužen za pilotiranje CRISS modela digitalnih kompetencija i platforme na razini Hrvatske. Preko 1000 hrvatskih učenika i 92 nastavnika iz ukupno 21 škole uključeni su u onsite pilot projekt koji se odvija tijekom školske godine 2018./2019.

 

www.skole.hr