2014-06-09 10:45:43

Tjelovježba za uspjeh u školi

Tjelesno aktivnija djeca imaju bolje rezultate na testiranjima čitanja i jezičnih sposobnosti, objavili su istraživači s University of Illinois.

Američki znanstvenici su uočili razlike u funkciji mozga ovisno o tjelesnoj formi djece, pa je tako utvđeno da tjelesno aktivnija djeca u odnosu na tjelesno manje aktivne vršnjake bolje koriste dostupne moždane resurse povezane s kognitivnim procesima.

Aktivnost mozga je u studiji mjerena uz pomoć elektroda, piše stručni časopis Brain and Cognition.

Istraživači su se usredotočili na moždane valove povezane s prepoznavanjem riječi i gramatikom, a u sljedećoj fazi studije namjeravaju proučiti vezu između tjelesne aktivnosti i ostalih aspekata funkcije mozga.

Fotografija je preuzeta s internetske stranice http://www.freedigitalphotos.net/ (autor: Vlado).


www.skole.hr