preskoči na sadržaj

Započele aktivnosti projekta AMORES u školama

Implementacija pilota projekta Amores u rujnu će započeti u svim uključenim školama, a trajat će tijekom cijele školske godine. Radi se o školama u pet država – Poljskoj, Danskoj, Švedskoj, Hrvatskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu.


Jedan od prvih koraka su radionice tijekom kojih će nastavnici pobliže upoznati učenike i njihove roditelje s projektom i AMORES metodologijom poučavanja književnosti koja će se koristiti za vrijeme pilota. Uključenost roditelja je važna kako bi bili upoznati s projektnim aktivnostima u koje su uključena njihova djeca, kako bi im dali podršku u čitanju i omogućili sigurno korištenje IKT alata kod kuće.

Cilj AMORES metodologije je potaknuti učenike na intenzivniju interakciju s književnim djelima kroz izradu e-artefakata i diljeljenje s učenicima iz drugih europskih zemalja uporabom interaktivnih IKT alata u nastavi. Tako će, na primjer, učenici iz Hrvatske izraditi video na temu nekog djela hrvatske književnosti, objaviti ga na Internetu kako bi ga vidjeli učenici iz Ujedninjenog Kraljevstva, a nakon toga će putem video konferencije zajednički diskutirati o tom djelu. Tijekom pilot faze nastavnici i učenici primijenit će AMORES metodologiju u nastavi književnosti i potom predložiti izmjene i poboljšanja uzevši u obzir iskustva učenika i nastavnika.

Pilot projekt provest će se u deset razrednih odjela koji ukupno broje dvjestotinjak učenika. Škole uključene u projekt su: Primary School ABIS “School4Child”, Lodz, Poljska;  Skægkærskolen, Silkeborg, Danska;  Karlbergsskolan, Köping, Švedska; Primary School Horvati, Zagreb, Hrvatska i St. Mary’s Catholic Primary School, Staffordshire, Ujedinjeno Kraljevstvo. Činjenica da će nova metodologija biti isprobana u pet različitih sredina čini rezultate projekta reprezentativnima na europskoj razini. Vijesti o tijeku pilot projekta, njegovi rezultati. kao i sama metodologija s uputama za nastavnike kako je primijeniti bit će dostupne na web stranicama projekta.

AMORES poziva sve zainteresirane da se uključe u projekt i podrže ga putem naše stranice na Facebooku. Tako ćete najbrže saznati sve novosti o projektu kao i druge zanimljive informacije o književnosti, pismenosti i čitanju.  
 

| 12. 9. 2014. u 13:28 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Salzburg

Donosimo vam prezentaciju Petre Maravić, učenice 7. razreda Osnovne škole Ivana Brlić-Mažuranić, PŠ Drežnica o austrijskom gradu Salzburgu. Prezentacija je napravljena na satu...

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

1874. - na svečanom otvorenju Sveučilišta, ban Ivan Mažuranić...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr