Webinar pod nazivom “Problemska nastava fizike s konkretnim primjerima iz prakse” treći je u nizu edukativnih seminara koje Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet organizira za nastavnike u osnovnim i srednjim školama u sklopu projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)“.
Kroz webinar, na kojem je sudjelovalo 136 nastavnika iz cijele države, predavačica je predstavila nekoliko aktivnosti razvijenih u međunarodnim projektima, a koje uspješno integrira u kurikulum fizike, kao što su “Pollution! Find a STEM solution!“ i „Full STEAM Ahead“ te nacionalnim projektima iz fizike i prirodoslovno matematičkog područja, kao što su „Zvučno onečišćenje“ i „Moj COOL laboratorij“. Učiteljica Takač ujedno je polaznicima webinara pobliže predstavila alate kojima se koristi te iznijela nekoliko prijedloga za njihovu primjenu.
Fizika po mnogima spada u najteže predmete kako u osnovnoj, tako i u srednjoj školi. Najčešći razlog tome je teorijski i neintuitivan pristup gradivu. Da fizika ne mora uvijek biti teška, pogotovo ako učenike naučimo kako razmišljati na znanstveni način i tako pristupiti rješavanju zadataka, pokazala je tijekom današnjeg webinara Danijela Takač, učiteljica fizike i tehničke kulture u zagrebačkoj osnovnoj školi Pantovčak koja se bavi projektnim, problemskim i situacijskim učenjem te vrlo često takvo poučavanje uključuje u nastavu svojih predmeta.
![]() ![]() ![]() |
Projekt je sufinancirala Europska unija iz europskih strukturnih i investicijskih fondova. |