Mladi Europljani u dobi od 13 do 30 godina pozivaju se da kreiraju razlgednicu svog mjesta do 4. listopada 2015. i postave je na mrežnu stranicu Time to Move kampanje ili Facebook stranicu Eurodeska.
Svi koji posjete stranicu natječaja moći će glasati za najbolju razglednicu. Na kraju natječaja, Eurodesk će izabrati dva najbolja rada između dvadeset razglednica koje su dobile najviše glasova. Dva odabrana pobjednika osvojit će InterRail kartu za vlak koja vrijedi za 22 dana neprekinutog putovanja u Europi.
Natječaj organizira Eurodesk mreža kao dio Time to Move kampanje, koja se održava od 21. rujna do 4. listopada. Cilj kampanje je informirati mlade o korisnim izvorima informacija za mlade te o mogućnostima za međunarodnu mobilnost. Sponzor natječaja je InterRail.
Više informacija o kampanji moguće je pronaći na http://timetomove.info/.
Vijest je prenesena s internetskih stranica Agencije za mobilnost i programe EU.
1778. - engleski pomorac i istraživač James Cook, u potrazi za prolazom koji bi preko sjevera povezivao Tihi s Atlanskim oceanom, stigao na Sandwich otoke koji će se kasnije preimenovati u Havaje. Cook je otočje tako nazvao po svom zaštitniku Johnu Montaguu, grofu od Sandwicha. Otad će Havaji postati najpoznatije usputno stajalište na svim trgovačkim rutama preko Tihog oceana.