Otkriven mehanizam za pretvaranje stanica raka u zdravo tkivo

Znanstvenici s američke klinike Mayo Clinis otkrili su mehanizam kojim je moguće kancerogene stanice pretvoriti u zdravo tkivo.

Istraživači sugeriraju kako je dodavanjem molekula mikroRNK stanicama karcinoma zaustavljen razvoj raka, a stanice su se vratile u normalne okolnosti, tj. ne repliciraju se bez kontrole.

Molekule mikroRNK igraju ključnu ulogu u prijenosu signala potrebnih za kontrolu rasta stanica. Mehanizam bi bio primjenjiv na sve oblike raka, kažu znanstvenici.

Eksperimenti su provedeni na samo nekoliko tipova agresivnih rakova, no u budućnosti se očekuje da će klinički rezultati biti povoljni u ostalim vrstama raka, te da će se mehanizam još više istražiti.

Fotografija je prenesena s internetske stranice http://www.freedigitalphotos.net/ (autor: ddpavumba).

| 31. 8. 2015. u 09:46 sati | RSS | print | pošalji link |

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Povijest četvrtkom