digitalni alati
Svjetski dan hrane

Svjetski dan hrane

Svjetska zdravstvena organizacija obilježava svake godine 16. listopada Svjetski dan hrane u više od 150 zemalja svijeta. Na taj dan slavi se hrana, ali i trgovina hranom, napredak i raznolikost prehrambene industrije.

Svjetski dan hrane

Novi alati u nastavi strukovnih predmeta

Tijekom provođenja nastave na daljinu u Drvodjeljskoj školi Zagreb prepoznata je potreba uvođenja novih digitalnih alata u nastavni proces. Profesorica Ankica Rebrović će u nastavku nastojati opisujati neke od alata koje svakodnevno koristi u nastavi.

Svjetski dan hrane

eTwinning projekt “Sigurnim korakom u školu 1”

Učenici 1.a razreda Osnovne škole Split 3 iz Splita sudjelovali su tijekom školske godine 2019./2020. u međunarodnom eTwinning projektu “Sigurnim korakom u školu 1”. Nizom zanimljivih aktivnosti i suradnjom s projektnim partnerima, obogatili su svoje radno iskustvo prema novim predmetnim kurikulumima korištenjem suvremenih metoda poučavanja i primjenom digitalnih alata u nastavi, što je i bio cilj projekta.

 

Svjetski dan hrane

„Pružimo djeci ruku ljubavi“ eTwinning projekt u Osnovnoj školi „Sveti Matej“ Viškovo

Učenici 3.D razreda Osnovne škole „Sveti Matej“ Viškovo  uključili su se tijekom školske 2019./2020. godine u eTwinning međunarodni  projekt „Pružimo djeci ruku ljubavi / We give the children a hand of love“. Projekt u kojem sudjeluju škole iz Italije, Albanije, Armenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije, Poljske, Slovačke,Rumunjske i Hrvatske. Autorice projekta su Ivana Bašić i Lidija Hatadi.  Učenici su upotrebom i primjenom digitalnih alata u nastavi, suvremenim metodama  poučavanja, aktivnim i istraživačkim učenjem kroz razne projektne aktivnosti htjeli usmjeriti pozornost najšire javnosti prema ostvarivanju prava, potreba i aktivnosti s djecom i za djecu.

Svjetski dan hrane

„Pružimo djeci ruku ljubavi“ eTwinning projekt u Osnovnoj školi „Sveti Matej“ Viškovo

Učenici 3.D razreda Osnovne škole „Sveti Matej“ Viškovo  uključili su se tijekom školske 2019./2020. godine u eTwinning međunarodni  projekt „Pružimo djeci ruku ljubavi / We give the children a hand of love“. Projekt u kojem sudjeluju škole iz Italije, Albanije, Armenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije, Poljske, Slovačke,Rumunjske i Hrvatske. Autorice projekta su Ivana Bašić i Lidija Hatadi.  Učenici su upotrebom i primjenom digitalnih alata u nastavi, suvremenim metodama  poučavanja, aktivnim i istraživačkim učenjem kroz razne projektne aktivnosti htjeli usmjeriti pozornost najšire javnosti prema ostvarivanju prava, potreba i aktivnosti s djecom i za djecu.

Svjetski dan hrane

Virtualni herbarij u nastavi prirode

Svake godine učenici u sklopu obrade Životne zajednice travnjaka proučavaju biljke travnjaka, ubiru ih, prešaju, suše i izrađuju svoje herbarije. Online nastava zahtijevala je prilagodbu zadatka pa su učenici izrađivali virtualne herbarije.

Svjetski dan hrane

Games for Learning Algorithmic Thinking – GLAT

U okviru Erasmus+ projekta “GLAT” (Games for Learning Algorithmic Thinking) tj. “Učenje uz pomoć igara u razrednoj nastavi” uključili su se učenici nižih razreda Osnovne škole “Sveti Matej” Viškovo. Primjenom novih nastavnih metoda, suvremenih oblika učenja i poučavanja, poticanjem na suradničko i aktivno učenje korištenjem različitih digitalnih alata i igara učenici su realizirali projektne aktivnosti.

Svjetski dan hrane

Nastava na daljinu iz geografije u Gimnaziji Vukovar

Količina informacija i digitalnih alata na internetu, ključ su za povezivanje učenika i nastave geografije u ovom neočekivanom, a za sve zahtjevnom razdoblju. Geografija je predmet koji učenici žive u svakodnevnom životu, a ne samo kada putuju ili sjede u školi ispred karte.

Svjetski dan hrane

Škola na daljinu u 1. c razredu Osnovne škole Lapad u Dubrovniku

Svi smo se iznenada našli u novoj situaciji održavanja nastave. Trebalo se gotovo preko noći snaći, educirati i nastaviti nastavni proces. Veliku su prednost imali oni koji su se već služili digitalnim alatima. Predstavljamo vam kako smo i pomoću kojih alata i platformi u 1. c razredu u OŠ Lapad uspješno realizirali ovu izazovnu nastavu