Potaknuti financijskim previranjima, galopirajućom inflacijom, te propadanjem banaka u SAD-u, proveli su istraživanje kod učenika srednjih škola na temu financijske pismenosti.
Istraživanje – Lektira napisana jednostavnim jezikom
Djeci je potrebno usmjeravanje odraslih kako bi zavoljela čitanje za koje je potrebno odvojiti vrijeme koje bi radije proveli u igri.
Edukacija na temu asertivne komunikacije
Način komunikacije važna je vještina kod učenika te treba je razvijati i unapređivati kroz osnovnoškolsko obrazovanje. Savjet mladih grada Rovinja izradio je brošuru „Tajne asertivne komunikacije“ u kojoj su predstavljena tri temeljna stila komunikacije: agresivni, pasivni i asertivni.
Zabavno ponavljanje sadržaja uz STEM radionice
Zahvaljujući projektu „Razvoj mreže ATEM ambasadora“ učenici četvrtih razreda I. OŠ Varaždin imali su mogućnost ponoviti naučene nastavne sadržaje uz STEM radionice te naučeno primijeniti u praksi.
Istraživanje na školskoj razini – Fizika nekad i danas
U Gimnaziji A. G. Matoša Đakovo, profesorica fizike provela je anketu među učenicima četvrtih razreda prirodoslovno-matematičke, opće i jezične gimnazije. Cilj provođenja ankete bio je ispitati maturante o važnosti fizike kao nastavnog predmeta u daljnjem obrazovanju te razvoju fizike kroz povijest.
Što o društvenim mrežama misle vukovarski gimnazijalci?
Istraživanje su proveli učenici trećeg razreda Gimnazije Vukovar, koji osim što su osmislili, prikupili i obradili podatke, konstruirali su, proširili i restrukturirali vlastito znanje o korištenju društvenih mreža, te razvili istraživačke vještine jačajući vlastito razumijevanje procesa znanosti i znanstvenih spoznaja.
Istraživanje o budućim poslovima učenika
Psihologinja Martina Červar i pedagog (mentor) Alen Hasikić tijekom školske godine 2022./2023. proveli su istraživanje u sklopu programa Profesionalnog usmjeravanja učenika u Osnovnoj školi Joakima Rakovca iz Sv. Lovreča. Samo profesionalno usmjeravanja osnovnoškolaca sadrži skup poslova kojima se učenicima pružaju savjeti i podrška za potrebe njihove daljnje budućnosti, odnosno u ovom slučaju upisa u srednje škole.
Rezultati istraživanja o umoru učitelja informatike u Republici Hrvatskoj
Istraživanje o umoru učitelja informatike u hrvatskom obrazovnom sustavu je provedeno u od 12. ožujka do 21. ožujka 2023. godine u suradnji s učiteljima informatike Republike Hrvatske koji su okupljeni unutar Facebook grupe učitelji INFORMATIKE. Istraživanje je osmislila i provela učiteljica informatike Josipa Novogradec iz Osnovne škole Medvedgrad Zagreb.
Anketa o glazbenim aktivnostima učenika
Učenici OŠ kraljice Jelene uključili su se u šk. god. 2022./2023. u projekt „Solinski ritam!“ u okviru CIMAJ programa, tj. programa Multimedije i jezika, koji provodi Centar izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije.
Istraživačka aktivnost
Jedan od četiri koncepta nastavnog predmeta Priroda i društvo nazvan je Promjene i odnosi (u kurikulumu je označen oznakom B). Unutar ovog koncepta izabrali je ishod PID OŠ B.1.2. Učenik se snalazi u vremenskim ciklusima, prikazuje promjene i odnose među njima te objašnjava povezanost vremenskih ciklusa s aktivnostima u životu. Upravo se ovaj ishod učinio pogodnim za prvu samostalnu istraživačku aktivnost među ovogodišnjim prvašima u OŠ Tučepi.