kultura
Glazbene igre u nastavi

Glazbene igre u nastavi

Prvi su se oblici glazbenog obrazovanja, s posebnim naglaskom na glazbene igre, pojavili već kod najstarijih civilizacija starog Istoka. Glazba se u Ateni smatrala snažnim sredstvom ljudskog razvoja i kako bavljenje istom čovjeka čini boljim i plemenitijim bićem. U poznatom spartanskom odgoju, glazba je pak korištena kao snažno sredstvo razvijanja borbenog duha i pripremu vojnika za bitke.

Dvije online konferencije na temu obrazovanja i kulture u doba krize

Dvije online konferencije na temu obrazovanja i kulture u doba krize

Baveći se temom obrazovanja i kulture u vremenu krize, od 30. listopada do 1. studenog održat će se dvije online konferencije kojima se privode kraju veliki međunarodni projekti “Arts and Humanities Entrepreneurship Hubs” i “Freiraum”, u kojima kao partneri sudjeluju i riječke institucije i organizacije.

Učenici OŠ Pavla Belasa sudjeluju u projektu “I learn by travelling”

Međunarodni e-Twinning projekt „Bookworms in different cultures“ u OŠ „Pavao Belas“

Početkom školske 2019./2020. OŠ „Pavao Belas“ uključila se u projekt „Bookworms in different cultures“ u kojem sudjeluju i škole iz Armenije, Portugala i Turske. U projekt je uključeno i 212 učenika ovih zemalja. Autorice projekta su Zeliha Kuvan i Zehra Metin iz Turske, a koordinatorica projekta u školi je Ivanka Tomić, učiteljica hrvatskoga jezika.

Ciljevi projekta su:

poticanje čitanja i popularizacija knjiga među djecom
poticanje kritičkog čitanja te rasprave o pročitanim knjigama
međusobna razmjena knjiga u razredu
„posvojiti pisca“ iz svoje zemlje i predstaviti ga
osmisliti vlastitu naslovnicu knjige te je ilustrirati
napisati vlastitu priču
pripremiti prezentacije o knjigama iz različitih kultura te ih usporediti s učenicima ostalih europskih zemalja
razvijati i poticati maštu i kreativno stvaralaštvo.

Učenici OŠ Pavla Belasa sudjeluju u projektu “I learn by travelling”

Ruksak (pun) kulture

U rujnu, početkom nove školske godine, nastavlja se umjetničko-edukativni program Ruksak (pun) kulture u kojem je do sada sudjelovalo više od 34 400 djece i mladih. S obzirom na novonastalu situaciju oko epidemije COVID-19, realizacija programa Ruksak (pun) kulture planirana je u dogovoru škola i izvoditelja programa.

Učenici OŠ Pavla Belasa sudjeluju u projektu “I learn by travelling”

X. gimnazija “Ivan Supek” sudjeluje u još jednom uspješnom Erasmus+ projektu

2018. godina proglašena je Europskom godinom kulturne baštine. X. gimnazija “Ivan Supek” prepoznala je ovu posebnu priliku pridruživši se u svojstvu škole partnera Erasmus+ projektu “Poticaj Europi kroz kulturu i ekonomiju“. U okvirima projektnih aktivnosti koje se u proteklih godinu dana odvijaju na Erasmus+ EETCC projektu pet zemalja sudionica, Bugarska, Hrvatska, Estonija, Francuska i Njemačka, s 125 učenika i 30 nastavnika stječu mogućnost razmjene ideja, znanja i iskustava o kulturi tijekom upoznavanja jedne od država članica kroz predviđenih 6 projektnih modula.

 

Učenici OŠ Pavla Belasa sudjeluju u projektu “I learn by travelling”

Uspjeh učenika Osnovne škole “Ljudevit Gaj” Mihovljan na natječaju LIK 2016.

Učenici Osnovne škole „Ljudevit Gaj“ Mihovljan sudjelovali su na natječaju iz likovne kulture LIK 2016. pod mentorstvom učiteljice likovne kulture, Tanje Cvetko i postigli značajne uspjehe. Tema ovogodišnjeg natjecanja bila je „Mediteran“. Dvoje naših učenika šestoga razreda, Nives Martinjak (matična škola Mihovljan) i Vedran Labaš (PŠ Novi Golubovec) svojim su radom izborili mjesto na izložbi koja se održala 26. veljače 2016. godine u Osnovnoj školi Oroslavje gdje su dobili priznanja. Njihovi radovi ušli su i u katalog najboljih radova LIK-a 2016. Krapinsko-zagorske županije.

 

Učenici OŠ Pavla Belasa sudjeluju u projektu “I learn by travelling”

Comenius projekt “Geometry in everyday life”

31. srpnja 2014. završava dvogodišnji međunarodni Comenius projekt 'Geometry in Everyday Life' u kojem su uz XV. gimnaziju iz Zagreba sudjelovale i sljedeće škole: Āgenskalna Valsts ģimnāzija, Latvia; Liceul Mihai Viteazul, Rumunjska; Lycée Polyvalent de Cluses, Francuska; Vasilijaus Kačialovo gimnazija, Litva; Staatliche Realschule Aichach Wittelsbacher-Realschule, Njemačka; Vtoro sredno obshtoobrazovatelno uchilishte “Profesor Nikola Marinov”, Bugarska; Zespół Szkół Elektronicznych i Licealnych, Poljska te Maristes Champagnat, Španjolska.