Europska komisija je 16. rujna objavila Europski akt o slobodi medija koji predlaže nova pravila za zaštitu medijskog pluralizma i neovisnosti u Europskoj uniji.

Europska komisija je 16. rujna objavila Europski akt o slobodi medija koji predlaže nova pravila za zaštitu medijskog pluralizma i neovisnosti u Europskoj uniji.
Petu godinu zaredom, Varaždin je domaćin Škole medijske kulture ‘dr. Ante Peterlić’ koja će se uz bogat edukativni program održati od 18. do 26. kolovoza.
“Naš školski radio! Podcast i novi mediji kao obrazovni alati” naziv je tečaja na kojem je u Berlinu od 25. do 30. 7. 2022. godine , u sklopu KA121 Erasmus+ projekta “Misli održivo”, sudjelovala Stojanka Lesički, stručna suradnica knjižničarka Osnovne škole Sveti Petar Orehovec.
Početne tjedne mjeseca svibnja, učenici 2. c razreda Osnovne škole don Lovre Katića iz Solina, nizom su aktivnosti obilježili Dane medijske pismenosti.
Koliko vremena dnevno trošimo na medije? Biramo li sami sadržaj koji gledamo ili se jednostavno prepuštamo onome što se nudi? Bojimo li se da netko ne sazna kakve su naše medijske navike?
Djeca se vrlo rano susreću sa stripom, ali se možda tek u starijoj dobi zaljubljuju u njega. Već u prvom razredu učenici otkrivaju strip koji se nalazi na popisu djela za cjelovito čitanje i uvijek mu se rado vraćaju. Jedan od najpoznatijih stripova, među učenicima, zasigurno je Durica.
U suradnji s Veleposlanstvom Finske, Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku u sklopu 4. Dana medijske pismenosti preveli su i prilagodili finske materijale za razvoj medijske i emocionalne pismenosti djece i mladih “Mediji i emocije”.
Regulacija količine, vremena i uvjeta uporabe medijskih sadržaja, kao i same vrste sadržaja koje djeca mogu gledati, može imati značajan utjecaj na to kakve će učinke mediji imati na djecu i adolescente.
Na radionici “Mediji i sredstva ovisnosti” učenici su se upoznali s dobrim i lošim stranama medija. Cilj sata bio je upoznati djecu sa svijetom reklama i medijske ovisnosti.
Da bi djeca mogla postati kompetentni korisnici medija, moraju ovladati tehnologijom, no mnogo je važnije naučiti ih kako da izgrade kritički stav i podržati ih u tome. Za to im je potrebno iskustvo i mudrost odraslih, njihova uključenost i prisutnost.