Učenici osmih razreda Osnovne škole Sesvetski Kraljevec sudjelovali su u međunarodnom eTwinning projektu “Discuss this”. U projektu su sudjelovali zajendo s vršnjacima iz Italije, Litve, Poljske, Portugala, Rumunjske, Španjolske, Turske i Ukrajine.

Učenici osmih razreda Osnovne škole Sesvetski Kraljevec sudjelovali su u međunarodnom eTwinning projektu “Discuss this”. U projektu su sudjelovali zajendo s vršnjacima iz Italije, Litve, Poljske, Portugala, Rumunjske, Španjolske, Turske i Ukrajine.
Godina 2021. proglašena je Godinom čitanja te su i zajedničke aktivnosti u eTwinning projektu “Uz čitanje riječi rastu/Words grow by reading” planirane kao novi izazov. Uz obilježavanje Svjetskog dana čitanja naglas, zadatak za projektne partnere bio je snimiti učenike kako čitaju tekst, pjesmu, sastavak, igrokaz. Učenici 3. a i 3. c Osnovna škola Trstenik rado su se priključili izazovu i svoje videozapise postavili u zajedničku Wakelet kolekciju – Čitanje je fora.
I ove školske godine dio učenika 7. b razreda Osnovne škole kneza Trpimira uključio se u eTwinning projekt “Lingoture”. Projekt je provodila Tina Parać, učiteljica engleskog i talijanskog jezika. Započeo je još u srpnju 2020. godine i trajao je do lipnja 2021. godine. Odrađen je u suradnji s 16 škola partnera iz sedam država: Turske, Poljske, Latvije, Španjolske, Češke, Rumunjske i Hrvatske. U projekt je bilo uključeno 16 učitelja i 174 učenika u dobi od 10 do 14 godina.
Učenici 3. a i 3. c razreda Osnovne škole Trstenik iz Splita ove školske godine uključili su se u međunarodni eTwinning projekt “Uz čitanje riječi rastu/Words grow by reading”. Projekt je trajao cijelu školsku godinu obogaćen brojnim raznovrsnim aktivnostima koje su integrirane u suvremene nastavne kurikulume i međupredmetne teme. Cilj projekta je približiti djeci čitanje knjiga i time izgrađivati kulturu čitanja, razvijati čitalačku vještinu učenika i njihovo kritičko mišljenje.
Učenici sedmih razreda Osnovne škole Josipa Antuna Ćolnića iz Đakova završili su eTwinning projekt pod nazivom “IDEAS (International Day ETwinning AdventurerS)”. Od rujna prošle godine do sredine lipnja 2021. godine surađivali su sa školama diljem svijeta. Tako su ove godine partneri projekta bili učenici i nastavnici iz Francuske, Danske, Italije, Grčke, Njemačke, Latvije, Maroka, Turske, Poljske, Rumunjske, Slovačke, Ukrajine, Južne Koreje i Kalifornije.
Osnovna škola Krapinske Toplice sudjeluje u provedbi Erasmus+ KA2 projekta “We are eco-friendly” kao partner slovačkoj školi Základná škola Jozefa Cígera Hronského Krupina. Projekt je sufinanciran sredstvima programa Europske unije Erasmus+.
Učenici i učitelji Osnovne škole “Dobriša Cesarić”, Požega, sudjeluju u eTwinning projektu “Story with pictures”. Nositelji projekta su učitelji iz Turske, mješovita škola Sehit Kafera, a sudjeluju i učitelji i učenici mješovite škole Baruthane iz Turske.
Provedbom više projekata na visokoj razini koja je uključivala mnoštvo interaktivnosti, inovativnih pedagoških pristupa, razvoj čitavog seta vještina za 21. stoljeće, kako kod učenika tako i nastavnika u prošloj godini, srednja škola Ban Josip Jelačić iz Zaprešića zaslužila je naziv eTwinning škole i u razdoblju od 2021. do 2022. godine.
Program Erasmus+ usmjeren je na poboljšanje kvalitete odgoja i obrazovanja, poučavanja i učenja i najveći je program Europske unije namijenjen obrazovanju, osposobljavanju, mladima i sportu. Pruža priliku za razvoj profesionalnih vještina kroz internacionalnu suradnju putem mobilnosti i primjenu inovativnih sadržaja i praksi.
Osnovna škola Molve ponovno je uspješno aplicirala na natječaj Erasmus+ te u sklopu KA1 – ključne aktivnosti, provodi svoj projekt pod nazivom „Europska dimenzija u kurikulumu seoske škole“ koji će trajati u školskoj godini 2016./17. i postati dio školskog Razvojnog plana. Projektnu su ideju pokrenule učiteljice Mirjana Kelemin i Marija Halaček, potaknute dobrim iskustvima nakon dvogodišnjeg Comenius projekta.