prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
motivacija
Ah, to stvaralačko pisanje

Ah, to stvaralačko pisanje

Rad s učenicima od 1. do 4. razreda osnovne škole pruža neizmjerne mogućnosti u poticanju i razvijanju stvaralačkog pisanja. Sastavni dio nastave pisanoga izražavanja je stvaralačko pisanje. Za učenike je pisanje stresna aktivnost pa je cilj ovoga članka prikazati različite motivacijske postupke koji će u učenicima pobuditi unutarnju motivaciju za pisanjem. Pored motivacije za pisanje potrebno je učenike poučiti vještini te strategijama pisanja, usmjeravati ih i voditi kroz njihov razvoj pisanoga izražavanja. Tijekom čitanja i pregledavanja sastavaka uočeno je da su rečenice jednostavne, vrlo često sastavljene samo od imenice i glagola te da vrlo rijetko koriste pridjeve. Dio učenika piše sastavke bez vidljive sadržajne smislenosti i strukturne povezanosti.

Intrinzična motivacija

Intrinzična motivacija

Što je intrinzična motivacija? Intrinzična ili unutarnja motivacija sve je ono što učenike navodi na aktivnost, određuje njezin smjer, intenzitet i trajanje. Intrinzična je motivacija neovisna o potencijalnim materijalnim i socijalnim dobitcima. Proces učenja i stjecanja znanja uvjetovan je i motiviran prirodnom znatiželjom i samostalnim interesom za sadržaj učenja.

Erasmus mobilnost u Malagu

Erasmus mobilnost u Malagu

Učiteljica Hrvatskoga jezika i Erasmus koordinatorica Gorana Babić iz Osnovne škole dr. Franje Tuđmana Brela boravila je na tečaju “Motivation up for enhancing creativity and critical thinking” u Malagi. Tečaj je trajao od 31.listopada do 4. studenog 2022. godine.

Kako motivirati nemotivirane učenike

Kako motivirati nemotivirane učenike

Što je motivacija? Motivacija je izravni ili neizravni poticaj ponašanja, govora ili razmišljanja. Upravo je motivacija jedna od najvećih briga današnjih nastavnika koja potiče gotovo svakodnevna pitanja: „Kako motivirati učenike na učenje?“ ili „Kako ih zainteresirati za gradivo i školu?“. U izobilju tehnoloških uređaja, pametnih telefona, različitih društvenih mreža i informacija koje su danas učenicima dostupne bilo gdje i u bilo koje vrijeme, poticanje motivacije postao je veliki izazov za nastavnike.

Motiviran učenik, uspješan učenik

Motiviran učenik, uspješan učenik

Učiteljica u produženom boravku u Osnovne škole Otona Ivekovića, Zagreb učenike drugog razreda motivirala je za recepciju pjesme Gitara jesenjeg vjetra, Grigora Viteza metodom obrnute učionice.

Intrinzična motivacija

Intrinzična motivacija

Što je intrinzična motivacija? Intrinzična ili unutarnja motivacija sve je ono što učenike navodi na aktivnost, određuje njezin smjer, intenzitet i trajanje. Intrinzična je motivacija neovisna o potencijalnim materijalnim i socijalnim dobitcima. Proces učenja i stjecanja znanja uvjetovan je i motiviran prirodnom znatiželjom i samostalnim interesom za sadržaj učenja.

Kako poboljšati koncentraciju djeteta

Kako poboljšati koncentraciju djeteta

Kada školarac provodi sate za radnim stolom, a ocjene su osrednje ili loše, u mnogim se obiteljima pale alarmi. Zašto rezultat izostaje? Kako đaku pomoći? Treba li ga dodatno disciplinirati i tjerati da uči više? “Ljubav prema knjizi, čitanju i učenju nešto je što se razvija od malih nogu. Postoji mnogo načina kako se to može postići.

Motivacija: što je i čemu nam služi?

Motivacija: što je i čemu nam služi?

Zvuče li vam poznato rečenice poput: „Joj, baš mi fali motivacije da to dovršim“, ili “Nisam dovoljno motiviran da upišem dodatni njemački u školi“ ili „Tako mi se ne da učiti za ispit iz povijesti“…