prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
nastava
Videoigre (kao alat) u nastavi

Videoigre (kao alat) u nastavi

Ono što nam je digitalna tehnologija donijela, a osmišljeno je radi zabave, svakako su videoigre. Otkako je prva igrica Tennis for two predstavljena javnosti, prošle su čak 64 godine! Svijet videoigara iznimno je napredovao na različitim razinama, a virtualna stvarnost nešto je o čemu su naši djedovi i bake mogli samo sanjati.

ChatGPT – nova (ne)prilika

ChatGPT – nova (ne)prilika

U posljednje se vrijeme sve više govori o umjetnoj inteligenciji. „Umjetna inteligencija zapanjila svijet – što je ChatGPT i može li zamijeniti ljude? S ChatGPTom svijet se zauvijek promijenio“…. samo su neki od brojnih novinskih i internetskih naslova koji su krajem prosinca „okupirali“ medijske prostore prenoseći vijesti o chatu s umjetnom inteligencijom.

Kako povezati teoriju i praksu u razredu: vrijednost poučavanja o tri R-a i korištenju životinja u znanosti

Kako povezati teoriju i praksu u razredu: vrijednost poučavanja o tri R-a i korištenju životinja u znanosti

Projekt “The Three Rs and Animal Use in Science” financira Zajednički istraživački centar Europske komisije u okviru inicijative Europskog parlamenta, a provodi ga European Schoolnet (EUN). Cilj mu je izgraditi aktivnosti za podučavanje učenika osnovnih i srednjih škola o dobrobiti laboratorijskih životinja i zakonodavstvu EU-a koje utjelovljuje tri R-a (zamjena, redukcija i poboljšanje). U sam je projekt uključena i nastavnica matematike iz Hrvatske, zaposlena u I. gimnaziji Osijek, kao jedna od članica Panela vodećih nastavnika u Tri R projektu.

Projekt kao motivacija

Projekt kao motivacija

Radoznalost, potreba za istraživanjem i druženjem te želja za razumijevanjem prirođena je svakom djetetu. To je razlog što učenici dobro reagiraju na projektnu nastavu iako spada u zahtjevnije oblike rada. Znanja stečena projektnom nastavom najčešće su trajna znanja.

Job shadowing u Srbiji

Job shadowing u Srbiji

Marina Golec, učiteljica u Osnovnoj školi Sveti Petar Orehovec, boravila je u Osnovnoj školi “Momčilo Nastasijević” u Gornjem Milanovcu u Srbiji. Posjet spomenutoj školi organiziran je u sklopu sklopu Erasmus+ KA 121 projekta “Rights now!” (“Prava sada!”), a cilj je bio upoznati metode rada koje primjenjuju u razrednoj nastavi u spomenutoj školi.

Ideje kako medijsku pismenost integrirati u nastavu

Ideje kako medijsku pismenost integrirati u nastavu

Kad je riječ o medijskom obrazovanju, odnosno razvoju vještina medijske pismenosti kod djece i mladih u hrvatskim školama, kao najveći izazovi ističu se nedovoljna satnica, nedostatak nastavnih materijala, neujednačena opremljenost škola i osposobljenost nastavnika za poučavanje o medijima. Iako ima mnogo odličnih primjera dobre prakse, koji se predstavljaju u rubrici Učitelji na portalu medijskapismenost.hr, mnogi se pitaju odakle krenuti.

Prednosti rada i boravka na otvorenom

Prednosti rada i boravka na otvorenom

Kada smo bili djeca, boravak ispred malih ekrana bio je ograničen. Još se uvijek nostalgično sjećamo crtanog filma u 19 sati i 15 minuta prije Dnevnika jer nekima je to bila jedina mogućnost kada su mogli nešto pogledati na televiziji. Vrijeme smo provodili vani, na svježem zraku i u igri za koju nikada nije bilo dovoljno vremena.

Među strukovnjacima tek 3 % odlikaša

Među strukovnjacima tek 3 % odlikaša

Srednja strukovna škola u Makarskoj može se pohvaliti maturantima na kulturnom ophođenju, redovitom pohađanju nastave, pozitivnim pristupom nastavi, ali i sve većim interesom za stručna zanimanja. Iza njih je nastavna godina, nekoliko produžnih sati, obrana završnog rada i na red je došla rekapitulacija napravljenoga.