prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
nastavnici
10 pravila poučavanja u 21. stoljeću

10 pravila poučavanja u 21. stoljeću

Desetljećima smo predviđali tehnološku revoluciju. Ona se konačno dogodila prije pet godina, čime je primjena tehnologija postala standardom. Iznenada visokoškolsko obrazovanje više nema monopol nad kreiranjem znanja i njegovom distribucijom. Pozitivno gledajući, cijela kultura postaje izvorom učenja, tehnologija poprima sve humanije lice, a obrazovanje postaje sve važnije.

10 pravila poučavanja u 21. stoljeću

Podcasting u školi

Podcast je emitiranje multimedijalne informacije (najčešće audio) putem Interneta. Razlikuje se od emitiranja u tome što nije ograničen rasporedom i ne zahtijeva sofisticiranu opremu kako bismo ga snimili. Video i radio programi, glazba, predavanja i najave često su podcasti.

10 pravila poučavanja u 21. stoljeću

Potpisani ugovori o dodjeli nepovratnih sredstava u sklopu IV. komponente IPA-e za projekt “Uključivanje učenika s teškoćama u obrazovanje za zapošljavanje”

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa razvilo je shemu nepovratnih sredstava u sklopu Operativnog programa – Razvoj ljudskih potencijala, s ciljem povećanja obrazovnih postignuća učenika s teškoćama, u skladu s njihovim potrebama i potrebama tržišta rada, te njihovom cjelokupnom socijalnom uključenošću.

10 pravila poučavanja u 21. stoljeću

Obilježen međunarodni dan pismenosti

Nakon svečanog otvorenja Tjedna cjeloživotnog učenja obilježen je i Međunarodni dan pismenosti – tribinom kojoj je sveobuhvatna tema bila Ključne kompetencije kao sredstvo za borbu protiv siromaštva i socijalne isključenosti. Razradba sveobuhvatne teme odvijala se kroz dvije panel-rasprave kojima je nazočilo više od 120 sudionika.

10 pravila poučavanja u 21. stoljeću

Ubrzano aktivno učenje

Što je ubrzano učenje?

Kada učimo u uobičajenim situacijama (uz knjigu ili učitelja), u osnovi koristimo tek 20% naših intelektualnih sposobnosti. Međutim, naš potencijal tijekom učenja nije predefiniran i ograničen.

10 pravila poučavanja u 21. stoljeću

Darovita djeca

Osnovno načelo rada s darovitom djecom ima za cilj osigurati djetetu ono što najbolje odgovara njegovu stupnju razvoja, specifičnim potrebama, interesima, potencijalima i sposobnostima, nadilazeći pritom uobičajene programe namijenjene djeci određene dobi.