prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
obrazovanje
Odgoj, obrazovanje i umjetna inteligencija

Odgoj, obrazovanje i umjetna inteligencija

Godine 2015. dvadesetdvogodišnji dizajner web stranica Jacky Alciné doživio je neugodno iznenađenje: gledajući svoje slike s društvom, primijetio je da servis Google slike njegovu prijateljicu crne boje kože označava (tag) kao gorilu. Podrazumijevajući da se radi o pogrešci, prijavio je problem tvrtki Google. Tvrtka se duboko ispričala, i za nekoliko sati primijenila je jednostavnu ‘zakrpu’: privremeno je blokirala svoje algoritme za prepoznavanje gorila (Kasperkevic 2015).

Odgoj, obrazovanje i tehnološki uzrokovana nezaposlenost

Odgoj, obrazovanje i tehnološki uzrokovana nezaposlenost

Suvremene tehnologije polako ali sigurno uništavaju više poslova nego što ih stvaraju – i taj trend će se vjerojatno nastaviti barem u bliskoj budućnosti (Peters, Jandrić, i Hayes, 2018; Peters i Jandrić, 2018a). Istraživači, ekonomisti i političari nude različite odgovore na problem tehnološki uzrokovane nezaposlenosti.

CARNET-u svečano uručen ugovor za ATTEND projekt

CARNET-u svečano uručen ugovor za ATTEND projekt

U prostorijama Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije ministrica Nataša Tramišak i izvanredni i opunomoćeni veleposlanik Kraljevine Norveške u Republici Hrvatskoj, Nj. E. Haakon Blankenborg uručili su danas ravnatelju Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNET Hrvoju Puljizu ugovor za projekt „Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju“.

Teorije učenja

Teorije učenja

Teorije učenja tumače kako ljudi uče tj. kako ljudski mozak usvaja nova znanja. Znanstvenici se oko toga ne slažu u potpunosti te su pojedine teorije prihvaćene ili odbačene u nekom razdoblju ili od neke skupine znanstvenika.

Utjecaj nošenja maski na tijek odgojno-obrazovnog procesa kod učenika viših razreda I. Osnovne škole Varaždin

Utjecaj nošenja maski na tijek odgojno-obrazovnog procesa kod učenika viših razreda I. Osnovne škole Varaždin

S početkom nove školske godine, zbog edipemiološke situacije izazvane virusom COVID 19 uveden je niz mjera koje se tiču škola, no ona o kojoj se najviše govorilo jest obveza nošenja maski za sve učenike od petog razreda naviše. S ciljem ispitivanja utjecaja maski na tijek odgojno-obrazovnog procesa, tim za samovrednovanje I. Osnovne škole Varaždin proveo je anonimno istraživanje kojim se ispitao utjecaj nošenja maski na tijek odgojno-obrazovnog procesa kod učenika viših razreda osnovne škole tijekom pandemije uzrokovane virusom COVID-19 te mišljenja i stavovi učenika obzirom na utjecaj nošenja maski na razrednu klimu.