Učenici su izloženi brojnim stresnim situacijama, pritiscima da postignu rezultate koji im omogućuju daljnji napredak u školovanju, a i ponašanja vršnjaka mogu biti neugodna, pa i opasna.

Učenici su izloženi brojnim stresnim situacijama, pritiscima da postignu rezultate koji im omogućuju daljnji napredak u školovanju, a i ponašanja vršnjaka mogu biti neugodna, pa i opasna.
Pozitivna povratna informacija intuitivno se čini kao neupitno pozitivan način komunikacije roditelja i odgajatelja s djecom, no način na koji je ona formulirana i prenesena djeci može imati različite implikacije za dječji psihički razvoj.
Škola je djetetu drugi dom, tamo provede najveći dio svoga djetinjstva. Prelaskom iz vrtića u školu dijete dolazi u dodir s novom okolinom gdje se treba afirmirati kao član nove zajednice. Kako bi afirmacija prošla što uspješnije bitne su socijalne vještine.
Ako ste ikada sreli dijete u dobi od 3-4 godine primijetili ste da su prave male spužve, uvijek željni novih znanja i iskustava.
Škola je gotovaaa! – veselit će se vaši maleni školarci i punim plućima zagnjuriti u dugo, toplo i bezbrižno ljeto. No mnogi od njih nisu toliko entuzijastični po pitanju viška slobodnog vremena, pa će roditelji vrzo brzo čuti staro, dobro, poznato: “Dosadno mi je”.
Vaše se dijete nalazi na kraju osnovnoškolskog obrazovanja. Ostalo je svega nekoliko mjeseci do završetka jednog poglavlja i početka novog. Prelazak iz osnovne u srednju školu, velika je promjena za koju se potrebno dobro i temeljito pripremiti.
Započeli su dugo iščekivani školski praznici i za djecu, ali i roditelje. Torbe, knjige, bilježnice i školsko gradivo također odlaze na zasluženi odmor, ali postavlja se pitanje je li dobro da djeca provedu praznike bez čitanja i doticaja s knjigom?
U mnogim obiteljima vlada mišljenje da je sklad pod svaku cijenu bolji od sukoba, no sukobljavanje je sastavni dio svakodnevnog života s kojom se djeca trebaju naučiti nositi. U sukobu i nadmetanju djeca odmjeravaju vlastite snage i pri tomu uče procjenjivati sebe i druge, pokušavaju izboriti i osigurati svoj položaj unutar obitelji, ali i u krugu vršnjaka.
Jeste li i vi među onim roditeljima koji redovito, svaki dan poslije škole na postavljeno pitanje „I, što je bilo danas u školi?“ dobijete isti odgovor „Dobro“ ili „U redu“ a da zapravo time niste saznali ništa o tome što se u školi zbivalo te ste zbog toga pomalo frustrirani?
Domaća zadaća nije uvijek aktivnost koju djeca osobno preferiraju i koju izvršavaju s osobitim entuzijazmom. Međutim, zadaća je dio školskih obveza i ona je kao takva obvezna.