Osnovna škola Fran Koncelak Drnje, u suradnji s Dječjem vrtićom “Igra” sudjeluje u provedbi projekta “Digitalni građanin”.
Mali Breljani u projektima Čuvari baštine i Dalmatinski suvenir
Na ovogodišnjim natječajima Centra izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije “Čuvari baštine” i “Dalmatinski suvenir” izabrana su dva projekta Osnovne škole dr. Franje Tuđmana, Brela za financijsku potporu – Knjižica breljanskih toponima i Kamen Brela.
Zaprešićko srčeko za osmijeh
Valentinovsku akciju “Zaprešićko srčeko za osmijeh” organizirala je Učenička zadruga Ban iz Srednje škole Ban Josip Jelačić, Zaprešić za potrebite učenike škole.
Idemo na put-zajedno smo jači (bolji)
Osnovna škola Đakovački Selci je u ponedjeljak, 7. veljače 2022. godine, bila organizator online druženja pod nazivom “Idemo na put”.
Provedba projekta “Čitajmo zajedno, čitajmo naglas: zaboravljene knjige” i obilježavanje Dana zaljubljenih
U projektu “Čitajmo zajedno, čitajmo naglas: zaboravljene knjige”, učenici 2. i 3. a razreda zajedno s učiteljicama Slobodankom Stanić i Mirjanom Franić Mehičić u suradnji s knjižničarkom Anitom Tufekčić obilježili su Dan zaljubljenih. Čitali su naglas slikovnicu “Vuk koji je tražio ljubav” i izrađivali cvjetne buketiće.
Projekt “Vidim dobro, a ti?”
Učenici Obrtničke škole iz Splita, tehničar za očnu optiku, provjeravaju vidnu oštrinu na aparatu Visio test tvrtke Essilor i prezentiraju vršnjacima kako se treba brinuti o zdravlju očiju.
Učinak staklenika i ozonske rupe
Učenici Gimnazije A. G. Matoša, Đakovo, zajedno s nastavnicima fizike Spomenkom Hardi i biologije Sanjom Mijakić i Filipom Babićem, sudjelovali su u školskom projektu pod nazivom “Učinak staklenika i ozonske rupe”. Istraživali su energetski proračun Zemlje, utjecaj stakleničkih plinova na globalni porast temperature i utjecaj globalnog zagrijavanja na biljni i životinjski svijet.
Medenjaki z molvarske škole
Učenička zadruga “Mlin” Osnovne škole Molve pod voditeljstvom učiteljice Mirele Paša i učenici 5. razreda proveli su projekt iz Građanskog odgoja “Medenjaki z molvarske škole”.
Projekt “HAND IN HAND”
Projekt HAND IN HAND: Osnaživanje socio-emocionalnih kompetencija i svijesti o različitosti učitelja diljem Europe sufinanciran je uz potporu Erasmus+ programa Europske unije – Ključna aktivnost 3 (KA3 – potpora reformi politika). Projekt je započeo 28. veljače 2021., a završava 28. veljače 2024.
Korištenje metode Obrnute učionice u nastavi – primjer dobre prakse
Osnovna škola Jagode Truhelke u Osijeku već dvije godine sudjeluje u međunarodnom Erasmus+ KA1 projektu Kreativna integracija IKT u obrazovanju: Metoda 3IKT. Projekt je bio prijavljen, pod vodstvom koordinatorice i školske knjižničarke Irene Bando. Odobren je unutar Agencije za mobilnost i programe Europske Unije.