U Gimnaziji A. G. Matoša, Đakovo i Isusovačkoj klasičnoj gimnaziji s pravom javnosti u Osijeku, profesorice fizike obilježile su s učenicima Valentinovo na fizikalni način.

U Gimnaziji A. G. Matoša, Đakovo i Isusovačkoj klasičnoj gimnaziji s pravom javnosti u Osijeku, profesorice fizike obilježile su s učenicima Valentinovo na fizikalni način.
3. Hrvatska matematička olimpijada za djevojke održana je u subotu, 12. veljače 2022. godine, s početkom u 9 sati na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja poziva učitelje, nastavnike, znanstvenike i metodičare da se jave na Javni poziv za predlaganje članova stručnih povjerenstava za prosudbu udžbenika za osnovnu i srednju školu za školskoj godini 2022./2023.
Učenici Srednje škole Bedekovčina boravili su, tijekom siječnja, u Irskoj u sklopu Erasmus+ projekta “Future In Our Hands” na stručnoj praktičnoj nastavi.
Učenici osmih razreda iz pet osnovnih škola (OŠ “Matija Gubec”, Čeminac, OŠ Bilje, Bilje, OŠ F. Krežma, OŠ Vijenac, i OŠ “Retfala” iz Osijeka) i četvrtih razreda Gimnazije A. G. Matoša, Đakovo, zajedno s nastavnicama fizike sudjelovali su u međuškolskom projektu u okviru kojeg su izradili e-priručnik “Mala škola optičkih instrumenata”.
U razdoblju od 29. studenog do 3. prosinca 2021. godine u Srednjoj školi Ban Josip Jelačić održana je druga mobilnosti u sklopu Erasmus+ projekta “STEAM and Robotics: a new learning approach”.
Na susretu partnerskih timova sudjelovali su i učenici Srednje škole Bedekovčina.
U Tehničkoj školi i prirodoslovnoj gimnaziji Ruđera Boškovića iz Osijeka odlučili su dati svoj doprinos obilježavanju 2. prosinca – Dana grada Osijeka jer ove godine slavi 235 godina postojanja jer su 1786. godine tri dijela Osijeka, nekadašnje gradske općine Tvrđa, Gornji i Donji grad postali jedna cjelina.
U Gimnaziji A. G. Matoša Đakovo, profesorica fizike provela je anketu među učenicima prvih razreda prirodoslovno-matematičke, opće i jezične gimnazije. Cilj provođenja ankete bio je ispitati učenike znaju li kako i na koji način znanstveno razmišljati.
Europski tjedan programiranja je inicijativa čiji je osnovni cilj na zabavan i privlačan način približiti kodiranje i digitalnu pismenost.