suradnja
Jesenski radovi u vrtu Industrijsko-obrtničke škole  Virovitica

Jesenski radovi u vrtu Industrijsko-obrtničke škole Virovitica

Trebamo voditi računa o tome da već kod sasvim male djece počnemo razvijati ljubav prema prirodi. Jedan od načina da to učinimo je da djecu od malih nogu angažiramo kao pomoć u vrtu. Za mnoge je rad u vrtu jedna od aktivnosti koje najbolje opuštaju jer ovaj rad pomaže u smanjenju razine kortizola, tzv. hormona stresa.

Suradnja između roditelja i učitelja

Suradnja između roditelja i učitelja

Jedna od bitnih odrednica pedagoški djelotvorne škole je razvijena suradnja s roditeljima. Ukratko, suradnja predstavlja zajedničko djelovanje i pregovaranje koje je usmjereno prema nalaženju rješenja, odnosno novog, zajedničkog polazišta.

Smjernice za uspješnu suradnju između roditelja i nastavnika

Smjernice za uspješnu suradnju između roditelja i nastavnika

Odnos i suradnja između roditelja i nastavnika jedna je od ključnih stavki u odgojno-obrazovnom procesu djeteta. Uzajamna i kvalitetna suradnja, poštivanje razlika i iskrena komunikacija pomoći će roditeljima, ali i nastavnicima kako bi zajedničkim radom pratili rad, uspjeh djeteta, ali i eventualne probleme i poteškoće koji se mogu pojaviti tijekom školske godine. 

Briga o korisnim kukcima

Briga o korisnim kukcima

Zbog sve veće upotrebe pesticida, u prirodi ima sve manje kukaca. Alternativno je rješenje omogućavanje staništa korisnim kukcima kako bi se uspostavio i održao poželjni ekosustav, a to se može postići izradom hotela za kukce. Hotel za kukce omogućuje korisnim kukcima nesmetanu hibernaciju (zimski san) i priprema ih za novi proljetni ciklus.

Suradničko učenje

Suradničko učenje

Suradničko učenje jedna je od suvremenih metoda poučavanja koja se temelji na stajalištu da učenje proizlazi iz zajedničkog rada učenika, koji sami otkrivaju smisao sadržaja, a nastavnik ih samo usmjerava. 

eTwinning projekt “Sigurnim korakom u školu 2” – 2. dio

eTwinning projekt “Sigurnim korakom u školu 2” – 2. dio

Nastavak projektnih aktivnosti u cjelogodišnjem eTwinning projektu “Sigurnim korakom u školu 2” s nestrpljenjem su dočekali učenici 3. a i 3. c razreda Osnovne škole Trstenik i učenici 2. a Osnovne škole Split 3 iz Splita. Suvremene metode poučavanja uz primjenu digitalnih alata u nastavi pravi su izazov za trećaše i drugaše dviju partnerskih splitskih škola.

eTwinning projekt “Sigurnim korakom u školu 2” – 1. dio

eTwinning projekt “Sigurnim korakom u školu 2” – 1. dio

Učenici 3. a i 3. c razreda Osnovne škole Trstenik i učenici 2. a Osnovne škole Split 3 iz Splita ove školske godine sudjelovali su u međunarodnom eTwinning projektu “Sigurnim korakom u školu 2”. Projekt je trajao cijelu školsku godinu obogaćen brojnim raznovrsnim aktivnostima koje su integrirane u suvremene nastavne kurikulume i međupredmetne teme.