suradnja
eTwinning projekt “Sigurnim korakom u školu 2” – 1. dio

eTwinning projekt “Sigurnim korakom u školu 2” – 1. dio

Učenici 3. a i 3. c razreda Osnovne škole Trstenik i učenici 2. a Osnovne škole Split 3 iz Splita ove školske godine sudjelovali su u međunarodnom eTwinning projektu “Sigurnim korakom u školu 2”. Projekt je trajao cijelu školsku godinu obogaćen brojnim raznovrsnim aktivnostima koje su integrirane u suvremene nastavne kurikulume i međupredmetne teme.

Preporuka ljetnog štiva (učenici učenicima)

Preporuka ljetnog štiva (učenici učenicima)

Godina 2021. proglašena je Godinom čitanja pa su nakon obilježavanja manifestacije Noć knjige učenici 3. razreda Gimnazije Karlovac surađujući s profesoricom hrvatskoga jezika Majom Sokač i školskom knjižničarkom Sandom Furjanić osmislili novu aktivnost u svrhu promicanja važnosti čitanja.

eTwinning projekt “Čudesna tekućina voda”

eTwinning projekt “Čudesna tekućina voda”

Projekt “Čudesna tekućina voda” nastao je kao zajednička suradnja dviju susjednih škola, Osnovne škole “Sveti Matej” Viškovo i Osnovne škole “Milan Brozović” Kastav i zajedničkog rada učiteljica Marice Jurić i Ivane Žagar.

eTwinning projekt “Legende našeg zavičaja”

eTwinning projekt “Legende našeg zavičaja”

Učenici 1. razreda Osnovne škole Ante Curać Pinjac iz Žrnova finalizirali su cjelogodišnji eTwinning projekt “Legende našeg zavičaja”. Marljivim radom ispunili su sve zadaće projekta i uratke predstavili putem videokonferencije ostalim sudionicima u projektu.

eTwinning projekt “Medo ambasador Europskog parlamenta putuje Lijepom Našom”

eTwinning projekt “Medo ambasador Europskog parlamenta putuje Lijepom Našom”

Tijekom školske godine 2020./2021. učenici i nastavnici iz čak 27 srednjih škola sudjelovali su u eTwinning projektu “Medo ambasador Europskog parlamenta putuje Lijepom Našom”. Projekt su prije godinu dana pokrenule profesorice Gordija Marijan i Nataša Vinković kako bi virtualno povezale učenike i nastavnike uključene u međunarodni program “Škola ambasador Europskog parlamenta”.

Kako riješiti konfliktnu situaciju u razredu?

Kako riješiti konfliktnu situaciju u razredu?

Kako uspješno rješavati probleme i sukobe koji su neminovni u svakodnevnom okruženju učenika, a njihov najčešći uzrok je nedostatak komunikacije, u Tehničkoj školi i prirodoslovnoj gimnaziji u Osijeku učenici su učili zajedno sa studentima na satu razrednika u korelaciji s nastavom Hrvatskoga jezika.

eTwinning projekti u 2. c razredu Osnovne škole Lapad

eTwinning projekti u 2. c razredu Osnovne škole Lapad

Učenici 2. c razreda Osnovne škole Lapad iz Dubrovnika i učiteljica Gordana Rokolj vole stvaranje novih poznanstava, suradnju i razmjenu iskustava .Tako 2. c razred u školskoj godini 2020./2021. radi na sljedećim eTwinning projektima: “Sigurnim korakom u školu 2″, 2EU Code week”, “Uz čitanje riječi rastu”, “Na putu dobrote 2” i “Webučionica 2.0”.

Aerodinamika zmaja

Aerodinamika zmaja

Učenici drugog razreda Gimnazije A. G. Matoša u Đakovu sudjelovali su u projektu “Aerodinamika zmaja” koji je osmislila profesorica fizike. Cilj projekta bio je uključiti učenike u istraživački rad i pri tome povezati međupredmetne teme: učiti kako učiti, uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije, osobni i socijalni razvoj te poduzetništvo.