prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učenici
Kreće 15. izdanje programa “Škola u kinu”

Kreće 15. izdanje programa “Škola u kinu”

Riječko Art-kino ove godine obilježava 15 godina postojanja svog obrazovnog programa ‘Škola u kinu’. Svake školske godine Art-kino izrađuje poseban katalog filmova programa Škola u kinu za vrtiće, osnovne i srednje škole, a ovogodišnje izdanje kataloga već je dostupno za pregled nastavnicima i odgojiteljima na mrežnim stranicama Art-kina, s detaljnim uputama za prijave.

Prekomjerna uporaba mobitela ostavlja tragove na dječjoj psihi

Prekomjerna uporaba mobitela ostavlja tragove na dječjoj psihi

Prekomjerna upotreba mobitela izaziva ovisnost i ostavlja tragove na dječjoj psihi, djeca s njima odlaze na spavanje, bude se, jedu, igraju, uče, a posljedice su porast broja djece s mentalnim poremećajima i nasilja među vršnjacima, pretilost te digitalna demencija, upozoravaju stručnjaci.

Polja u kršu porječja Cetine

Polja u kršu porječja Cetine

Učenici sedmih razreda Osnovne škole Ivana Lovrića u Sinju na satu geografije kroz teme Južna, Srednja i Jugoistočna Europa proučavali su krški reljef. Na osnovu njihovih radova nastao je ovaj članak o poljima u kršu Cetine.

Pokrenut podcast o ekološkim temama

Pokrenut podcast o ekološkim temama

Udruga Argonauta, u suradnji sa šibenskim Radio Ritmom, pokrenula je Eko patrolu – podcast o ekološkim temama koji svakog mjeseca donosi teme koje utječu na svakodnevni život ljudi.

Kako pripremiti dijete za školu

Kako pripremiti dijete za školu

Polazak djeteta u školu predstavlja veliku promjenu u životu djeteta, ali i ostatka obitelji. Poznato je da je obitelj najvažniji čimbenik u razvoju emocionalnih i socijalnih sposobnosti djeteta.

Aktivnosti za poticanje čitalačkih vještina

Aktivnosti za poticanje čitalačkih vještina

U Osnovnoj školi „August Šenoa“ iz Osijeka, knjižničarka Anica Bokor provodi niz aktivnosti i projekata posvećenih čitanju, a učiteljica Mirna Lišnić se već u prvom razredu susrela s djecom koja znaju i vole čitati, ali i s učenicima koji imaju slabije razvijen rječnik, poteškoće u glasovnoj analizi i sintezi, a samim time i poteškoće u usvajanju vještine čitanja i razumijevanja pročitanog.