Okrugli će se stol održati u Zagrebu u četvrtak, 30. studenoga 2017. godine u organizaciji HKD - Komisije za upravljanje i partnera Knjižnica grada Zagreba uz financijsku potporu Ministarstva kulture Republike Hrvatske.
Komisija za upravljanje Hrvatskog knjižničarskog društva od 2008. godine redovito održava okrugle stolove s temama knjižničnog menadžmenta, a s ciljem podizanja razine uspješnosti rada hrvatskih knjižnica u ostvarivanju svojih misija i vizija primjenom marketinških i menadžerskih tehnika i alata.
6. okrugli stol „Knjižnice i suvremeni menadžment“ programski će obuhvaćati praktične aktivnosti usmjerene na kreiranje branda knjižnice, kao važnog aspekta/dijela u privlačenju potencijalnih sponzora/donatora, prijave na projekte, natječaje, crowdfundinga, detektiranje alternativnih izvora financiranja, načina prijave i sl. te primjere dobre prakse.
Tradicionalno gledajući, knjižnice su financijski oduvijek vezane uz institucije i zajednice kojima služe. Međutim, današnje bogatstvo izvora informacija dostupnih putem interneta zajednicama i institucijama značajno je utjecalo na poziciju knjižnica, a samim time i na financijsku konstrukciju istih. Da bi knjižnice uspjele ili opstale u novo doba moraju generirati prihode koji mogu zamijeniti nekadašnju institucionalnu podršku, odnosno osigurati si dodatne prihode iz alternativnih izvora financiranja.
Brendiranje je dio marketinškog procesa usmjerenog na razvoj jasnih poruka i sredstava za komunikaciju pomoću kojih se ta poruka usmjerava na željenu ciljanu skupinu. U novije doba knjižnice moraju biti prepoznatljive i na učinkovit način prenijeti ciljanim skupinama svoje prednosti. Upravo radi toga, knjižnice trebaju razvijati svoj brand koji će ih učiniti različitima, a na taj način osiguravaju i veću prednost u dobivanju sredstava za ostvarivanje svojih programa.
Vijest je prenesena s mrežnih stranica Hrvatskog knjižničarskog društva.