U četvrtak, 30. siječnja 2025. godine, održana je simulacija razgovora za posao u Ekonomsko-biotehničkoj i trgovačkoj školi Zadra, pod mentorstvom profesorica Kristine Kojić Pavin i Tatjane Bašić.

U četvrtak, 30. siječnja 2025. godine, održana je simulacija razgovora za posao u Ekonomsko-biotehničkoj i trgovačkoj školi Zadra, pod mentorstvom profesorica Kristine Kojić Pavin i Tatjane Bašić.
„Bullying ” je antisocijalna aktivnost u kojoj sudjeluju svi učenici bilo da promatraju nasilje, stresno proživljavaju suosjećanje sa žrtvom ili sami sudjeluju u bilo kakvoj vrsti zlostavljanja drugih učenika.
Fizika je znanost koja se često percipira kao apstraktna i zahtjevna, no njezina se ljepota krije u primjeni na svakodnevne pojave koje nas okružuju.
Rektor Sveučilišta u Dubrovniku, prof. dr. sc. Nebojša Stojčić i ravnatelj CARNET-a, Hrvoje Puljiz potpisali su sporazum kojim se osniva Centar za afektivno računarstvo posvećen istraživanju i razvoju umjetne inteligencije i afektivnog računarstva, s posebnim naglaskom na primjene u obrazovanju.
Otvorenje izložbe radova učenika 3. razreda Fotografskog odjela Škole primijenjene umjetnosti i dizajna u Zagrebu pod nazivom “Taktilografija” održat će se u Tiflološkom muzeju u Zagrebu u petak 7. veljače u 17 sati.
Biblioterapija, praksa korištenja knjiga i književnosti za podršku emocionalnom i mentalnom blagostanju, može biti vrijedan alat za učitelje na svim razinama obrazovanja.
Pozivamo sve škole koje su izradile web stranice koristeći novi CMS sustav za škole da se prijave na natjecanje Skockaj web 2025.
Učenici OŠ Nikola Tesla iz Rijeke treći put sudjeluju u eTwinning projektu “Lektira bez papira 4”.
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih objavljuje Javni poziv za podnošenje prijedloga za dodjelu Nagrade „Luka Ritz“ za promicanje tolerancije i škole bez nasilja za školsku godinu 2024./2025.
Dani medijske pismenosti održat će se ove godine od 7. do 13. travnja, a u fokusu će biti osvještavanje djece i mladih o digitalnom otisku koji stvaraju svojim objavama na internetu i društvenim mrežama, kao i važnosti zaštite privatnosti, te na edukaciji o dezinformacijama i provjeravanju informacija.