projekt
Sudjelovanje u projektu Biosigurnost i biozaštita – školska godina 2022./2023.

Sudjelovanje u projektu Biosigurnost i biozaštita – školska godina 2022./2023.

Izbijanjem pandemije virusa SARS-CoV-2 uočena je važnost dodatne edukacije učenika, učitelja, nastavnika i stručnih suradnika o navedenom problemu. Važnost promicanja vrijednosti očuvanja ljudskoga zdravlja i prevencije zaraznih bolesti bio je glavni poticaj za pokretanje ovoga projekta kako bi se u osnovne i srednje škole u Republici Hrvatskoj uvelo poučavanje o sadržajima vezanima uz biosigurnost i biozaštitu.

Naš put dobrote Na putu dobrote 3

Naš put dobrote Na putu dobrote 3

Početkom školske godine 2021./2022. učenici Srednje strukovne škole u Makarskoj priključili su se eTwinning projektu Na putu dobrote 3 (autorice Sandre Vuk). U projektu je bilo 18 sudionika, od čega ih se 13 priključilo eTwinning zajednici: 10 učenika, dva pomoćnika u nastavi i razrednica 3. p razreda. Projekt se provodio u sklopu nastave hrvatskoga jezika, vjeronauka i sata razrednice.

EUROPEAN VOCATIONAL SKILLS WEEK 2022 – Obrtnik ‘što da ne

EUROPEAN VOCATIONAL SKILLS WEEK 2022 – Obrtnik ‘što da ne

Poznata je činjenica da obrtništvo u Hrvatskoj ima dugu i značajnu tradiciju. Činjenica je i da u današnje vrijeme mnogim obrtima prijeti izumiranje i da su potrebni značajni napori da se to spriječi. Potaknuti aktualnom situacijom u Hrvatskoj, članovi studentske udruge „Debatni klub Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu“ prepoznali su važnost ove problematike te su pokrenuli novi projekt pod nazivom „Obrtnik ‘što da ne“.

Don’t be a Bully, be a Buddy

Don’t be a Bully, be a Buddy

Osnovna škola Pantovčak je od 11. do 15. svibnja 2022. godine bila domaćin za 15 učitelja u sklopu Erasmus projekta “Don’t be a Bully, be a Buddy” u kojemu sudjeluje kao partner sa školama iz Francuske, Finske, Grčke, Irske i Češke.

Rezultati evaluacije projekta “Vseživjenske vešćine”

Rezultati evaluacije projekta “Vseživjenske vešćine”

U svrhu evaluacije Erasmus projekta “Vseživljenske vešćine”, ali i ispitivanja učinka projekta na ciljanu skupinu članice projektnog tima mr. sc. Tamara Ređep i dr. sc. Tea Pavičić Zajec provele su istraživanje čiji je cilj bio odrediti stupanj ostvarenosti ciljeva projekta s obzirom na realizaciju projektnih aktivnosti. S ciljem ispitivanja učinka projekta i ostvarenosti zadanih ciljeva, napravljena je usporedba rezultata istraživanja provedenog nakon prve godine projekta (svibanj, 2020.) i nakon završne treće godine projekta (svibanj, 2022.). 

eTwinning projekt “My Grade 4”

eTwinning projekt “My Grade 4”

eTwinning projekt “My Grade 4” provodio se u sklopu nastave engleskog jezika u 4. a razredu Osnovne škole kneza Trpimira iz Kaštel Gomilice. Projektu “My Grade 4” pridružilo se 11 učiteljica engleskog jezika iz šest država i to iz Portugala, Španjolske, Francuske, Poljske, Turske i Hrvatske. Na projektu je sudjelovalo oko 200 učenika od kojih je 140 registrirano i aktivno na TwinSpaceu.

Projekt “Čokolada” na nastavi njemačkog jezika

Projekt “Čokolada” na nastavi njemačkog jezika

Stjecanje novih znanja ne mora uvijek biti realizirano na klasičan način. Dokazale su to i profesorice njemačkoga jezika Gimnazije Sesvete – Marianna Brekalo i Andreja Korčanin koje su s učenicima iz Gimnazije Sesvete krenule putovima čokolade i potakle ih na sudjelovanje u ovom slatkom projektu, a oni su se vrlo rado odazvali.